2.a advent..

 

Idag är det andra advent. Lite närmre julafton ;-)

 

Har hunnit dammsuga och greja lite här hemma. Ska tvätta i eftermiddag också, men innan dess ska vi nog hinna ut en stund och sen göra lite mat. Tänkte göra pannbiffar, potatis och sås idag. Blev väldigt sugen på det hehe. Måste även plugga lite. Hela kommande veckan består av prov.

 

Måndag: Ett svenska NP mellan 15.30-20.30 och innan det, ett prov i religion  del ett.

Tisdag: Religion prov som jag missade förra veckan då Alvar var sjuk.

Onsdag: Prov i Engelska

Torsdag: Matteprov

Fredag: Religion prov del två

 

Jag har en massa att göra med andra ord ;-)

 


Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

vad roligt.:) haha

2009-12-06 @ 12:32:45
Postat av: Kaffehörnan

Ja tiden går fort nu, då vet du vad du ska göra idag

Oj så gott de blir till middag

Ha en fin söndag

kram

2009-12-06 @ 12:53:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: tack så mycket :)

2009-12-06 @ 12:55:33
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Princess Charming

helt otroligt vad fort det går till julafton nu. Jag hinner inte med alls =/. Tänk vad mycket du hunnit med idag,..vi hade ju samma sysslor på schemat men jag har bara hunnit laga mat därimellan har jag medlat mellan barnen. Sonen mår fortfarande ganska dåligt så han har enorma humörsvängningar och bråkar ibland med lillasyster bara för han är trött och egentligen mår piss, och hon är ju inte sen att haka på då. De är annars ganska snälla mot varandra,..men idag har det varit att man fått passa på dom =(. Mina föräldrar har erbjudit sig att passa sonen i veckan så vi kan jobba (har mycket vab),..men han vill vara hemma med mig och det kan man ju iofs förstå när han varit borta hela förra veckan. Duktig du varit som hunnit med så mycket idag. Här känns det som en tråkig och jobbig dag här i röran :(.Är inte avis på alla dina prov direkt ;). Ha en fin dag,..kram

2009-12-06 @ 14:44:31
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0