3.dje advent

 

Den här söndagen, tredje advent har varit en riktig slappar dag. Vi har inte gjort mycket alls. Vi var ute en sväng på förmiddagen och lekte, sen har vi bara slappat. Sett på film och myst. Ätit mat och sånt där.

 

Det har inte blivit mycket bloggande idag, men som sagt har ju inte gjort så mycket och det står still i huvudet. Brist på fantasi kanske ;-) Nåväl, jag återkommer när jag har något vettigt att skriva om.


Lämna ett avtryck
Postat av: josefine

vi ses imorgon på dagis..

2009-12-13 @ 19:32:03
Postat av: Emma-Lou

Känner mgi också fantasilös idag, så du är inte ensam :-P

2009-12-13 @ 20:46:14
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emis

vissa dagar är verkligen sådär att man inte har ngt vettigt o skriva..för man har mest gjort ingenting!

hoppas er kväll blir bra

2009-12-13 @ 21:22:04
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Jadu, lär aldrig få ett ordentligt svar på det där gällande lussevakande... skratt



Ja, idag har varit en sån där dag, inte gjort något speciellt. Dagens lunch var gårdagens rester, haha. Och middagen åt vi genom MAX. Inte gjort så mkt idag alls, utan bara slappat.- Har varit ganska trött iom gårdagen. Gjorde allt själv i hushållet såsom två kids, matlagning, diska, matning, påklädning, blöjbyten etc. Hade ingen direkt back-up eftersom Simo hjälpte sin kusin att flytta. Var iofs hos några släktingar sedan, men fick ingen avlastning eftersom de haft julbord och städade i lokslen medan jag satt där... Mobilen ringde varmt igår, men jag orkade inte svara. Satt heller inget på bloggen, utan var så slut. och sen var jag helt stel idag efter gårdagens alla måsten. Sannerligen värd smärta och stelhet, men aah, uttröttande faktiskt. Att ta ett steg i taget skulle vara lättande än att ta allt på en gång som jag gjorde igår.

2009-12-13 @ 23:20:54
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0