4.e advent






(klickbara bilder)

Åh, vi har haft en helt underbar förmiddag. När klockan närmade sig lunchtid så ville barnen inte alls gå in för att äta, så vi stannade ute en stund till och kom hem för bara en liten stund sen. Barnen hoppade direkt ner i ett snabb bad för att värma sig lite och nu väntar lite mat på oss. Det var inte så himla kallt ute idag och det var skönt att spendera några timmar i snön ;-)

I eftermiddag ska vi baka pepparkakor igen hade vi tänkt, passar bra nu på fjärde advent och allt. Inte många dagar kvar nu till jul och jag längtar nog minst lika mycket tills dess som barnen, om inte mer haha. Fast barnen är nog mest ute efter julklapparna medan jag föredrar myset med familjen och några ur släkten.

Hoppas ni haft en bra dag :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Anneli

Tänk vad kul för barnen att det är snö ute nu..... Det är så som jag minns vintrarna när jag var liten, alltid mycket snö. Visst är det kul att åka pulka men det var länge sedan sist. Har ju stora barn nu, får hoppas på barnbarn som man kan ta med i backen framöver, hihi. Kram

2009-12-20 @ 21:14:52
URL: http://www.metrobloggen.se/annelittan
Postat av: jossan

läs min blogg så får du veta när de va:D

2009-12-20 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0