Afternoon and evening.

Till middag åt vi kyckling i currysås och ris, mycket godare än vad det ser ut att vara ;-)

 

Efter middagen slängde vi på en film och kröp ner i soffan tillsammans. Filmen vi såg hette santa buddies. En familjefilm. Vet inte om den var så bra då jag somnade efter fem minuter haha. Men Izabella tyckte nog den var bra då hon pratade om filmen efteråt :-)

 

Älskade mystjej <3

 

När jag vaknade till liv igen, så fick jag mat som Izabella och Alvar lagat åt mig hehe. Smarrigt, det var pannkakor, kaffe, makaroner, ris, köttbullar, korv och ja.. diverse olika maträtter ;-) Sen dansade dom lite till musiken vi hade på och efter ett tag blev det dags för kvällsmat, bad och nattning. Izabella somnade utan problem men Alvar ville inte alls sova och somnade inte förrän alldeles nyss.

 

Förresten min karl låter så rolig, han är hes och har ont i halsen så i mellanåt låter det som om han skulle vara i målbrottet igen haha.. Förlåt älskling! ;-)

 

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: annsan_s

Jag skrattar än åt dom! Hahahahahahaha :D



Ha en bra kväll!



Kramiz

2009-12-03 @ 21:04:29
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Jag får dom på mail! hihihihihihihi :D



Kram

2009-12-03 @ 21:39:01
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Hehe, bilden var ingen höjdare men jag tror på dig om att det säkert var gott ;) Det var mysigt igår, att bara vara vi två. Det var väldigt länge :) Visserligen handlade det bara om två timmar, men det gjorde mycket :)

2009-12-03 @ 21:58:21
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: jossan

sådär. :D

2009-12-03 @ 23:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0