Bilder från eftermiddagen.





(klickbara bilder)

Lämna ett avtryck
Postat av: ida

visst e dt härligt med detta väder,när man kan vara utemed barnen. Skulle jag kunna få receptet på din kasslerlåda som du brukar göra.. jag hittar dt inte.. Allt bra?? MÅste ta åses snart. Nu bor jag ju närmare så nu kan jag ses så fort jag e ledig.. KRAM ida



2009-12-16 @ 21:30:17
Postat av: Princess Charming

åh vilka underbara vinterbilder =). Ni har ju sååå sockersöta barn. Kul att få se bilder från er härliga dag ute. Ja de var såå fina och såg alldeles nya ut, så jag är grymt nöjd. Älskar att göra fynd, men nu den senaste tiden har jag inte varit så aktiv,,mest svärmor som handlar =). Lycka till på loppisen.. hoppas du får mycket sålt,man behöver alltid lite extra så här i juletider. Och jag kan lova att du kommer komma hem med något litet loppisfynd =), om inte annat så gör garanterat någon annan i familjen det..ler. Nu ska ja göra mig redo för sängen,,upp tidigt och jobba imorgon..

2009-12-16 @ 22:02:35
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Jag tycker att dina bilder blir jättefina, det var därför jag blev lite förvånad, för jag trodde att det var med din mobilkamera du fotade :-)

2009-12-16 @ 22:30:38
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0