En snabb update

Nu sitter jag och Izabella hemma hos syster och dom. Jossan har fullt upp med att fixa degen till lussekatterna, Izabella och Jonna kollar på trolltider och jag hamnade här en liten snabbis. Ska strax hjälpa syrran med degen så den blir rätt gjord ;-) Har tagit lite bilder från dagen också, men dom visar jag sen när vi kommer hem.

Fick även veta att en gammal bekant/vän/ovän tog livet av sig igår. Vet ärligt talat inte riktigt vad jag ska tycka, tänka eller säga om det.. var trots allt ungefär två år sen vi träffade människan och sen dess har vi varit ovänner. Men visst, alltid tråkigt att höra såna saker.

Nä, nu ska jag ta och hjälpa syster med degen så den blir bra gjord ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

hej,..är allt ok hos er?? kram

2009-12-05 @ 21:13:37
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0