Fredag.

En söt smutsgris ;-)

 

Dagen har spungit förbi och det märks att det är fredag. Gjorde prov på förmiddagen och det känns skönt att kunna slappna av lite nu, har varit sån stress kring alla prov men som sagt nu kan man andas ut lite. Efter att vi hämtat barnen på dagis så åkte vi ut till CityGross för att handla lite. I affären blev vi bjudna på cola och barnen fick bli fotade med tomten om de ville, korten skickas sen hem som vykort. Izabella ville inte alls och inte ville vi tvinga henne heller. Lite tråkigt att det inte blev någon bild på henne och tomten. Alvar tyckte det var lite läskigt först, men sen gick det bra och han ville inte riktigt gå därifrån sen haha. Ska bli spännande att se hur korten blir sen. Det var coca cola som bjöd på det ;-)

 

När vi kom hem blev det att städa och plocka lite och sen var det dags för middag. Idag stod det tacos på menyn, mätta och belåtna blev vi. Lite fredagsmys har vi haft också, men karln och Alvar somnade ifrån för en stund sen. Sicka tröttisar hehe. Izabella har lekt med kaninen. Pratat, kramat och bäddat ner den. Så nu sover kaninen gott också. Ett gosedjur alltså.

 

Funderar på vad jag ska hitta på nu, se om karln har tänkt vakna till liv igen eller sova för natten. Men jag kanske spelar en stund eller så slänger jag på en film om jag hittar någon bra. De flesta ska väl se Idol idag, hörde att det var final. Själv har jag inte följt det alls eftersom det bara blir sämre och sämre för varje år.

 

Hur har eran fredag varit då?


Lämna ett avtryck
Postat av: emis

vad roligt med fotograferingen! sånt uppskattar man verkligen!

vi ska väl se en film till..har sett på fred kreuger-nightmare on elm street precis.

idol är bara roligt när det är uttagning tycker jag=)

2009-12-11 @ 20:38:50
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: josefine

jag har inte jobbat idag. ska jobba imorgon och söndag.

2009-12-11 @ 21:01:59
Postat av: Emma-Lou

Åh, vad mysigt med kort jöö :-) Synd dock att lillskitan inte ville vara med :-/



DU förresten, kolla INTE på filmen: "Ponty pool"

2009-12-11 @ 21:35:27
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Mammut

Har nu bytt blogg! allt bra med er?

2009-12-11 @ 21:39:19
Postat av: jossan

ne, men kom p att jag skrev de till dig, men skrev fel :)

2009-12-12 @ 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0