God Morgon i stugorna

 

Åh, vad segt det var att kliva upp i morse. Barnen ville upp och leka tidigt som tusan. Ibland kunde det faktiskt vara bra med en av och på knapp på barnen så när man är sådär jättetrött och bara vill sova en liten stund till så kan man stänga av dom haha. Nävars, det är inte så farligt som det låter.

 

Frukosten är precis avklarad och nu väntar de på att vi ska öppna julkalendern, men ärligt talat så vet jag inte om de ska få någon just nu, dels för att de har bråkat mycket med varandra och dels för att de har haft ut hela o´boy paketet på golvet. Inte av misstag utan med flit. Så ja, kanske väntar med kalendern till efter dagis. Får se.

 

Idag är det ännu ett prov på schemat, men inte förrän vid 15.30. Har två lektioner innan dess som jag måste gå på, egentligen tre men den tredje är inställd. Så nu ska jag sätta lite fart, barnen ska vara på dagis om en timma och innan dess måste jag hinna med en dusch och klä på mig lite.

 

Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Åfan, så det är sluttampen med typ ALLA prov samtidigt? gaaash, vad jobbigt.



Själv ska jag "rehab-träna", tänkte lägga ut bild på hur det kan se ut :P, prata lite om förlossningen och tjuta hos en psykolog (tycker det är skitjobbigt faktiskt), å sen köpa masssssssssssssor av vitlök, för jag ska börja fixa iordning vitlöksmarinad! :)

2009-12-08 @ 13:45:53
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: jossan

haha snygg bild :D hon ser lite jävulsk ut!

2009-12-08 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0