Ingen bra morgon!

 

Vaknade med världens huvudvärk och livliga barn. Ingen bra kombination. Har dock tagit huvudvärkstabletter så hoppas det släpper snart. Väntar på att karln ska vakna så vi kan göra ordning oss och gå ut. Ja, jag vet att klockan inte är så mycket än, men att vara ute och leka är den bästa medicinen för aktiva barn ;-)

 

Jag borde nog seriöst ta tag i mitt sömnproblem så jag slipper vara så trött hela tiden. Sen kväll/natt + tidig morgon är inte heller någon bra kombination helt enkelt. Men ja, jag lyckas för det mesta hålla humöret uppe.

 

Den 19.e december händer det grejer. Först ska jag och syster stå på loppis haha. Sälja lite stuff som vi inte behöver. Sen efter det blir det att stressa hem och göra i ordning sig för sen ska vi iväg på 40-års fest Det ska bli skoj :-) Men det är då det, nu är nu och nu ska jag fixa frukost.

 

Hoppas ni har fått sova gott och att ni har en liten trevligare morgon!


Lämna ett avtryck
Postat av: Lena

Vilken mysig blogg du har :)

2009-12-10 @ 08:17:02
Postat av: Emma-Lou

Filmen jag skrev ned, är faktiskt helt OK. Jag är väldigt kräsen när det gäller filmer, så en film som får stämpeln OK, den är bra. Visst finns det alltid grejer man kan ändra på förstås, men aa. Kolla på den och berätta vad du tycker. Jag ska kolla på dom filmerna du rekommenderade :)



Håller med dig om att det bästa är att vara ute om man har väldigt aktivt lagda barn



Tänker du för mkt? Med tanke på att du har sömnproblem?



WEJJJJJJJJJJJ, på tal om sömn. Gissa vem som slocknade 22:00 igår och typ har sovit hela natten?! Helt otroligt! glad och utvilad för första gången på JÄVLIGT länge

2009-12-10 @ 09:02:33
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Ajdå, kan de vakna så tidigt de små liven? Men de somnar ganska tidigt också? Prova att lägga barnen en timme senare, så kanske de vaknar en timme senare också? Alltid något. För sömn är VIKTIGT!

2009-12-10 @ 13:51:02
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Men så ful var inte mössan jööööööö, din nörd :-P

2009-12-10 @ 20:21:16
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: jossan

vem fyller 40? haha jag ska också iväg, ska till Emelie i mjölby o fira henne. Men kolla min blogg. va inte mamma hos er förut? Har izabella ny mössa?FIN!

2009-12-10 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0