Kallt!

 

Idag var det riktigt kallt när vi vaknade. Ute var det också väldigt kallt. Frost och minusgrader. Kanske är vintern på väg? Eller så är det bara tillfälligt och det blir varmare igen. Det märks, men skulle vara kul med vinter och snö, så man kan åka pulka med barnen :-)

 

Jag fick ont i natt igen. Jag undrar hur länge man ska gå såhär innan de gör något åt det. Han även bajsont i nacken och har haft det i snart en månad. Kanske borde kolla upp det? Men jag gillar inte sjukhus eller vårdcentralen. Speciellt inte när man ska betala massa pengar för att få veta att det inte är något utan det går över av sig självt.. eller när man får dyra mediciner, som om det inte räcker med att betala 150-300 spänn för en undersökning? Blää..

 

Nä, ska inte vara så negativ nu. Ska ta och klä på mig och gå ner till stan för att uträtta ett par saker innan det är dags för skolan. Karln är hemma med barnen idag. Alvar verkar dock som vanligt idag. Leker och tjoar omkring med Izabella. Märks inte alls på honom att han var dålig igår. Så fort det kan vända. Ska kolla tempen på honom i alla fall och sen knalala iväg.

 

Ha en bra (trots kylan) onsdag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Strumpan & Co

Vart har du ont? Bara i nacken? Jag har ont i hela höger ben, kan knappt stödja på det om morgnarna och kvällarna.. Men precis som du har jag ingen lust att gå till vårdcentralen för att de vet ju ingenting där. Det enda läkaren gör är att skriva en remiss någonannanstans och ber en knapra värktabletter.

2009-12-02 @ 11:11:16
URL: http://sandlada.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Kallt här oxå! Ha en bra dag. Kram

2009-12-02 @ 12:14:59
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: josefine

hah jaa jag vet att du läser den :) klart han är snäll, de är ju våran lillebror! :)

2009-12-02 @ 12:56:43
Postat av: josssan

amen gör de då:D

2009-12-02 @ 16:18:58
Postat av: emis

stackare som har ont! det är verkligen dyrt o gå till läkare. det håller jag med dej om!

hoppas du blir bättre snart!!

2009-12-02 @ 18:11:18
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Tova

Usch ja, det var sviinkallt idag!!



Vår lillkille är beräknad till den 14:e januari... fröväntar mig dock att gå över tiden, min mamma gjorde det med mig och det skulle bara vara så typiskt... :P man är ju himla nyfiken att få se honom, men jag försöker göra som alla säger nu och bara njuuta av den sista tiden som gravid ;) (så gott det nu går)

2009-12-02 @ 20:11:34
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0