Lång dag.

 

Igår blev det inte mycket bloggande. Hade så mycket annat att göra och när jag väl var klar så slängde jag på en film. Book of blood. Den filmen var....skum. Inte jättebra utan mest, ja...skum. Efter filmen hade jag tänkt gå och lägga mig men då vaknade Izabella. Så slängde på en till film My life in ruins, det skulle vara en komedi, men så rolig var den inte, utan den var mest larvig. Sen gick vi och la oss, om än väldigt sent då klockan var strax efter 01. Izabella ville sova bredvid mig så det fick hon göra. Jag skulle hålla i hennes hand och sen klappade hon mig på kinden och sa god natt. Sötnosen.

 

Idag blir det som sagt en väldigt lång dag. Barnen ska till dagis vid 11 och sen hämtar min pappa dom där vid 17 och är med dom här hemma tills karln kommer hem. Jag har ju prov och kommer inte hem förrän senare på kvällen, men då har väl barnen redan somnat, så ska ta vara på tiden nu fram tills det är dags att gå till dagis. Kommer ju inte träffa dom mer idag. Så tråkigt, tur det bara är idag det handlar om.

 

Nä, nu blir det frukost och lite sånt. Hoppas ni får en toppen dag!

 

 


Lämna ett avtryck
Postat av: jossan

det har jag nog gjort, men fick inte sova så länge !

2009-12-07 @ 09:22:55
Postat av: jossan

synd om oss. men lycka till med provet!

2009-12-07 @ 12:52:44
Postat av: Emma-Lou

Tur att det bara är idag du kommer att ha en sådan långdragen dag.



Jag såg också en knepig film... "Paranormal Activity", visst, filmen kändes äkta, men man fick inte svar någonstans - bara frågor. Skitfilm.

2009-12-07 @ 13:19:44
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Dr Feelgood

Tänkte jag skulle se Book of Blood,men den verkar inte så bra. Clive Barker har ju skrivit en del skumma saker.

2009-12-08 @ 18:45:40
URL: http://www.metrobloggen.se/vinyljunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0