Lite nytt i barnens garderober!

Hade sån beslutsångest gällande dessa tröjor, så båda två fick följa med hem. Passar så bra på vår lilleman :-)

Skjorta och slips till Alvar att ha på julafton

Och så fick han ett par jeans

Randig långärmad och två t-shirtar till Izabella.

 

Det var dagens shopping det. Nu är i alla fall deras "juloutfit" klara ;-) Hade en trevlig dag tillsammans med ett par vänner. Först en fika här hemma och sen knalla runt bland alla "sista minutare" på stan för att sedan avsluta med en lunch på Gu va gott. I morgon vill syster ha med mig till Linköping för mera shopping, men jag vet inte riktigt... får se hur det blir ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jätteifna kläder. Z har någon liknande variant med skjortan och slipsen där, måhända vara från H&M (149:-)? ;-)



Nog tror jag skruttan skulle passa i såna där häftiga kläder som pojken fick, luvtröjorna alltså!



Det var en bra dag igår, blev dock helt slut haha.

2009-12-21 @ 17:17:06
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

ska till maxi med jesper nu! får se hur många klappar jag hinner och har råd med vi kan höras senare sen

2009-12-21 @ 19:14:36
Postat av: princess charming

wow vilka snygga kläder. Vill med ha ju =). luvtrljorna skulle sitta som en smäck på vår döskalletokiga 7 åring ;). Jag handlade julfint åt dom igår,..kanske man ska lägga ut någon bild på?..det är så roligt att få handla till dom små. Du har verkligen hittat fint till era barn.

2009-12-21 @ 20:55:14
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Anonym

åh tack. Jag ska hålla utkik efter munktröjorna när jag ska in på H&M. Du har alltid så fina kläder på dina/era barn :). Gillar verkligen din blogg också. Jodu..för mycket kläder har man till dom..puuh!! Vill inte ens tänka på då de är tonåringar och bara SKA ha jeans för flera tusen kronor STYCK!!..Det är ju fasen inte klokt vilka krav tonåringar har på sig idag,..de ska ha moderiktiga kläder, vara skitsmala, se ut som en gud,.ja och alla andra krav de ständigt tampas med. Det är ju så man spyr! Nåväl,..hoppas ni har en trevlig kväll så här några dagar innan julafton? Hur ska ni fira jul?

2009-12-21 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0