Promenad och lek i mörkret.




(klickbara bilder)

Vi tog en liten promenad och stannade till och lekte en stund tills Izabella blev kissnödig, då gick vi hemåt igen och nu väntar vi på att middagen ska bli klar. Skönt att komma ut även om mörkret kom fort.

Var i skolan förut idag, gjorde prov och kan säga att det gick kanon! Är lite stolt över mig själv eftersom jag inte hunnit plugga så mycket till det. När jag kom hem kollade jag bland mina papper och yes, fick med allt som skulle vara med så jag borde få ett bra betyg på provet :-)

Varit konstig i magen idag också, men det börjar kännas lite bättre nu. Hoppas det gått över helt till i morgon så jag och Izabella kan ta en tripp till Jossan och hälsa på. Baka lite pepparkakor eller vad vi nu hittar på ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vad coola de där blåa bilderna är! :)



Ang. magen, så funderade jag kring magkatarr. Man ska trycka där magsäcken sitter, strax under bröstkorgen. Hoppas det bara är något du har ätit. Men just det där du sa om att må illa och vara hungrig på samma gång, så känns det när man har magkatarr. Sura uppstötningar?

2009-12-04 @ 18:25:37
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: jossan

kommer du imorgon?

2009-12-04 @ 19:11:28
Postat av: cathie

Ja jag vet... Vad kommer alla drömmar ifrån, ibland är dom ju ganska "verkliga", men vissa gånger fattar man inte vart dom kommer ifrån.. :P

2009-12-04 @ 20:02:55
URL: http://cathie.se
Postat av: Emma-Lou

Skönt att du känner dig bättre!

2009-12-04 @ 22:29:55
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0