Snott en lista från syster ;-)

ÅRET 2009!



Hur har året nollnio varit för dig? - Väldigt bra :-)
Bättre än förra året? - Hm.. svårt att avgöra.. rätt lika
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Många saker
Har du flyttat under året? - Nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Yes! Många ;-)
Har du druckit alkohol? - Jupp, men det var i början av året :p
Har du kysst en främling? - Nej.


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit? - Underbar!
Har du varit kär? - Absolut, och jag är det fortfarande :-)
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Självklart, till flera stycken ;-)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Yes
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.


SORG & HÄMND

Har någon i din närhet begått självmord? - Inte i min närhet direkt
Har någon i din närhet avlidit? - Nope, eller jo.. fast som sagt inte i min närhet direkt.
Har du slagit någon med knytnäven? - Nope.
Varit i slagsmål? - Nope, var länge sen :p


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Har jag säkert.
Har du skämt ut dig? - Yes, men det bjuder jag på haha
Har du ljugit för en vän? - Nope, inte vad jag minns.
Har du varit ute en hel natt? - Jajamen.. i början av året :p
Har du blivit tagen av polisen? - Absolut inte
Har du sovit i samma säng med någon av motsatt kön? - Varje natt.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jupp, Izabella.


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - Hm.. nja..
Har du förlorat en vän? - Vi umgås mindre
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Yes, och det är roligt :-)
Har du ljugit för en bästa vän? - Nej
Har du många killkompisar? - Nästan bara killkompisar :p

 

Hur har erat 2009 varit?


Lämna ett avtryck
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Jag behöver lite hjälp!

Vad tycker du om min design?

Vill göra ändringar till det bättre men då vill jag få in lite synpunkter...

Tacksam för svar :D

2009-12-17 @ 17:36:19
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Jodå, det blir nog bra, är bara ruggigt öm nu och har vilat i flera timmar. Slocknade gjorde jag också huuuuu :-P

2009-12-17 @ 18:58:18
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0