Yeah!

Jag och älskling hos Jonte.

 

Brukar bli så mycket bilder på barnen jämt, så tänkte dela med mig av ett par bilder vi tog idag hos Jonte. Karln hade tid för tatuering där och jag gjorde sällskap en liten stund innan det var dags att bege sig till skolan för det stora provet.

 

Måste bara säga att älsklingens tatuering blev himla snygg, nästan så jag är lite avis haha. Ni ska få se bilder på den lite senare, måste slänga in dom på datorn först.

 

Provet då. Ja, det var faktiskt inte så svårt. Vi fick rubriker och en förklaring som vi skulle skriva utifrån. Jag valde att skriva ett debattinlägg om rättsäkerheten. Efter 2½ timma konstant skrivande så hade jag både huvudvärk och skrivkramp. Kände mig klar och knallade hemåt. Kom hem strax efter 18 och då hade älsklingen precis klivit innanför dörren.

 

Min pappa höll på att leka för fullt med barnen och det var en väldans massa skratt och tjoande som hördes. Härligt! En liten miss blev det då han skulle hämta barnen, de fick med sig fel vagn hem! haha. Nåja, tur att de ska dit i morgon igen så vi kan byta vagn igen ;-)

 

Nu sover barnen gott och jag tänkte se om jag kunde hitta någon bra film att se tillsammans med den underbara.


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vill också se någon film, något att rekommendera? Du verkar titta mycket på film du! :P Ska iofs kolla på CSI som börjar nu kl 21:00 love



Skönt att dagen inte blev så utdragen, även om barnen somnade snabbt ;-) Måndag, åter igen måndag. Man får lov att vara trött då. Skönt att provet gick bra, det visar ju att du har pluggat på ordentligt - eller iaf lyssnat på lektionerna!

2009-12-07 @ 20:28:01
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: jossan

har ju skrivit!

2009-12-07 @ 20:48:05
Postat av: Kaffehörnan

Hej du

Roligt o se dig på bild

Skönt inte provet var för svårt

Då har de varit bra dag fär barnen

kram

2009-12-07 @ 21:11:19
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0