5 timmar.



Jag fick sova fem timmar i natt. Vanligtvis sover jag ungefär sex timmar. En timmes skillnad kan tyckas kvitta, men det gör faktiskt stor skillnad. Morgonen började strax innan sex i morse och jag hade verkligen ingen lust att gå upp då. Men man har ju inget val. Var får barnen sin energi ifrån? Alvar är numera i en antisova period och kan vara vaken halva nätterna och ändå vakna innan sex på morgonen. Tar vi bort middagsvilan så somnar han redan vid 17 tiden och då vaknar han ändå på natten, så ja det är ett moment 22 just nu. Någon som har bra tips på hur man får de att sova bättre? Visst delar jag och karln på nätterna och morgornarna men det tar på krafterna ändå. Vi är båda helt slutkörda.

Morgonen började som sagt tidigt och vi har hunnit med en del lek och frukost. Nu blir det nog att klä på sig och gå ut och leka en stund. Det är ingen skola eller dagis idag och min mamma är ledig så vi är bjudna på lunch där vid 12. Så funderar på om vi ska vara ute tills dess, eller i alla fall minst en timma. Barnen är inte direkt lugna på morgonen utan de kör i 110 direkt och snart river de väl hela lägenheten ;-) Så gå ut och göra av med energi låter som en bra idé tycker jag och så får det bli.

Lämna ett avtryck
Postat av: Madde

Fy fan William får aldrig bli stor om det innebär fem timmars sömn! :P

Kramar.

2009-11-12 @ 13:14:20
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: josefine

haha jaa , aldrig mera den sängen.

2009-11-12 @ 13:33:24
URL: http://www.metrobloggen.se/josefineksullman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0