A lot of shopping.

Jisses, vad vi har shoppat idag ;-) Nu är i alla fall de flesta julklapparna klara, sååå skönt! en jacka till Izabella blev det också och lite små stuff, såna där nödvändiga saker you know! Några tusenlappar fattigare men några julklappar rikare haha.. Jag är nöjd med alla köp och en sak vet jag, Izabella kommer bli överlycklig när hon öppnar en av julklapparna hon ska få! Hon har liksom sagt såå många gånger nu att hon vill ha en sån, så det ska hon få av tomten ;-)

Nu ska jag svara på era kommentarer och sen ska vi knalla bort till affären och hämta ut ett paket, ni vet dom där pyjamasarna och tofflorna jag beställde till barnen? De kom idag :-)

Hur har ni haft det idag då?

Lämna ett avtryck
Postat av: josefin

Fin jacka! vad för julklapp till henne ? :) haha, jag har fantasibrist.. Hjälp mig. den enda som är klar är mamma. Och ronny vet jag vad jag ska ge. Men inte till resten utav patrasket i våran big family.

2009-11-25 @ 16:05:45
Postat av: josefine

Okej smart! Hmm, ja jesper är ett mysterium vad man ska köpa till. -Men ska vi köpa nåt till mormor och jens tillsammans då?

Pappa ville ha biobiljetter eller nåt sånt. Och izablla får väl pippi då.. alvar löser sig det väl med. tågbanan är ju köpt på ikea, måste man inte köpa resten där då också?

2009-11-25 @ 16:21:38
Postat av: Madde

Snygg jacka. :D

Ja men precis, jag är så trött på allt och alla. :P

Du är den nästan den enda som alltid verkar vara positiv hehe. Haha normal mamma. :P det var roligaste idag. ;)

Kramar.

2009-11-25 @ 16:49:51
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Anonym

jobbar lör o sön 12-21, mån 16.20-21.30.

2009-11-25 @ 17:09:33
Postat av: TUVA - EN GRÄSTUVAS VARDAG :D

SV: Nää! Alltid trevligt med tidiga kvällar. Nu ska jag fortsätta med fysikprovet och sedan titta på efterlyst.

Ha det!

2009-11-25 @ 19:54:19
URL: http://tuvasnuva.blogg.se/
Postat av: Princess Charming

jo men jag vet hur det är att ha energiknippen. Men man får vara glad att de är friska och glada =). Åh vilken underbart snygg jacka. Sådan vill ja ha till dottern , men hon har så många jackor just nu så jag får hitta på något annat!!..Ska till Ullared nästa fredag och handla massa julklappar och presenter. Du som är mamma,..vad sjutton kan jag bjuda på,..på dotterns 3 årskalas i helgen,ska vara någon smidig mat och enkel.inga krusiduller direkt :),..har du tips??

2009-11-25 @ 20:57:06
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Anneli

Åhh, vad härligt att nästan ha julklapparna klara. Jag brukar vara ute sent fast förra året var jag ganska tidig. Ska försöka ta tag i shoppingen nu, vet ungefär vad jag ska köpa. Han en härlig torsdag. Kram

2009-11-25 @ 21:33:25
URL: http://www.metrobloggen.se/annelittan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0