En massa lek och en brandbil




(Klickbara bilder)

Vi gick ut på förmiddagen, lekte lite i lekplatsen som ligger två minuter från oss. Där finns det en liten bro som barnen lekte bockarna bruse på. Klampade och kröp och Alvar kröp tom under bron och var nära på att fastna ;-) Det är inte så mycket utrymme mellan bron och sanden. När vi skulle gå vidare sen så kom en brandbil som var på utryckning, det hade hänt något med en bil. Luktade väääldigt illa i alla fall. Barnen, framför allt Alvar tycker ju att det är jätteskoj med brandbilar, elle ja fordon överhuvudtaget. Vi blev förstås fast där för Alvar kunde inte släppa blicken från brandbilen och stod kvar enda tills den åkte igen. När brandbilen åkte så stod Alvar där och vinkade tills den inte syntes mer. Sötisen.



(klickbara bilder)

Vi fortsatte vår promenad och hamnade vid en annan lekplats där vi spenderade lite tid tills barnen blev lite väl gnälliga. Då knallade vi hemåt igen. Var hemma vid 12.30 ungefär och då var vi alla hungriga så vi åt lite potatisbullar till lunch och NU har Alvar somnat. Lite sent och jag är förvånad över att han inte har somnat tidigare då han hållt igång sen fyra i morse! Ja, ni läste rätt klockan 04 vaknade han och ville inte somna om. Tur att min karl var snäll och var uppe med honom då, annars hade jag varit död nu ;-)

Vad har ni gjort denna söndag då?

Lämna ett avtryck
Postat av: josefine

nej det kan jag inte. jonna kommer snart hem, och ronny jobbar.

2009-11-15 @ 14:55:13
URL: http://www.metrobloggen.se/josefineksullman
Postat av: sandra

Mysigt att få komma ut! Längtar tills min lilla tjej blir så stor så man kan gå ut och leka med henne också.. Idag har vi inte gjort ett skit, det är en tråkig söndag somv vanligt och ingen powerwalk blev det idag heller då det redan är kålsvart ute...

2009-11-15 @ 16:15:19
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: jossan

nee jag är ledig tills dens 28.

2009-11-15 @ 18:59:16
Postat av: rock n roll mama

uha kl 4..då vet jag inte ens vem jag själv är=)

spännand emed brandbilen försår jag=)

så mysiga bilder!!

2009-11-15 @ 19:15:48
URL: http://www.metrobloggen.se/babydoll1
Postat av: josefine

hur ska du kunna komma hit?

och jag har fortfarande inga pengar!

2009-11-15 @ 19:44:57
Postat av: Kaffehörnan

Härlig dag de blev idag, ha ha fick grabben bly i benen helt stilla

Var ju nästan som en stillbild då he he

Heja brandbil

kramar

2009-11-15 @ 20:22:29
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0