Eftermiddagen.

 

Hej och hå, vad dagen rullar på fort.. som vanligt!

 

Under eftermiddagen så städade jag lite, fixade och donade, så nu är lite av julpyntet framme. Mysigt.

 

Lagade middag till oss också som idag bestod av stekt fisk, potatis, kall sås och rivna morötter. Sååå gott :-) Barnen åt två stora potioner, vilket jag tycker är kul att se. Izabella har inte ätit så bra den senaste tiden, någon icke ätar period eller nåt.. och Alvar är ju en riktig härmapa så äter inte Izabella så äter inte han heller.. bängbulor ;-) Tur att barnen gillar fisk i alla fall, för det är ju såå gott.

 

Nog om mat nu.

 

Efter maten la jag mig i soffan för att vila lite medan karln och barnen satt och ritade men jag "råkade" visst somna till en stund. Kanske inte så bra då det var rätt sent på eftermiddagen, men faktiskt så känner jag mig lite trött nu ändå. Får hoppas jag kan somna i "normal" tid i kväll eftersom det är skola i morgon.

 

Ja, sen ville Izabella att jag skulle filma och ta kort på henne haha. Kanske dyker det upp ett bildmaraton här senare.. om jag inte somnar vill säga ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

tjenixen,,har haft fullt upp med dotterns kalas i helgen så jag har inte bloggat. Hoppas du haft en bra helg!! Vad har ni haft för er??..hur gammal är din dotter?..min är nämligen också inne i någon period då hon äter lite mindre,men hon äter välling också så det bidrar nog en del. Jag måste sova,,men vi hörs. kram

2009-11-29 @ 23:45:53
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: josefine

ett par jeans, en tröja, mascara typ.

2009-11-30 @ 12:34:45
Postat av: rock n roll mama

kul med ett litet bildmararton en då ju! hon e så söt lilla izabella! vi brukar sätta upp granen kvällen innan julafton=)

2009-11-30 @ 17:37:37
URL: http://www.metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0