God kväll!

Tänk att det redan är kväll. Det har varit en lång dag idag. Skola ända till klockan 17 sen hämta barnen på dagis, hem och laga middag, vänta på att karln skulle dyka upp, äta middag och ja.. sen är det nästan dags för barnen att sova. Eller ja, om en stund. Just nu leker de med legot.

(En förkyld, trött och väldigt gnällig Alvar äter middag)

 

 

Nu efter maten så har jag tänt lite ljus här och var i vardagsrummet. Tycker det är så himla mysigt och det passar bra en sån här mörk och trist måndag :-)

 

Jag har så sjukt mycket att plugga nu, nästan omänskligt mycket. Den här veckan har jag fyra prov och nästa vecka har jag minst lika många om det inte var ett prov mer då till och med. Hur kan man lägga alla prov under samma veckor? Uscha. Ja, det är väl lika bra att sätta i gång med pluggandet så jag åtminstone blir godkänd på proven :-) Karln får bada barn och natta dom helt enkelt ;-) Brukar vara min uppgift annars medan han tar hand om disken och plockar undan.

Nä, har inte tid att sitta här nu, hoppas er måndag har varit bra!

Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

Hej!! Åh sicken liten goding =). Var din dotter 3 1/2 sa du? hur gammal är sonen då? mina är 3 ( idag) och 7 år (snart). Vad fint ni har gjort det hemma hos er. Tomten är ju såå häftig och fin,,var har du köpt den. Vill med ha =). Vad pluggar du för något om man får vara nyfiken?.Vi har också massa att göra då man kommit hem efter jobbet,..laga mat, lägga barn, plocka fram kläder till dagen därpå, fixa matlådor..ja listan kan bli lång. Inte undra på att man är trött jämt och ser ut som en förrymd fånge med rabies =(. Hoppas ni har en fin kväll. kram

2009-11-30 @ 21:13:17
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: jossan

haha du träffade ju mig också :D

2009-11-30 @ 21:14:48
URL: http://evelinjosefine.blogg.se/
Postat av: reggi

Ja i början var de skönt och bara vara själv och titta på tv vad jag ville. Men sen på kvällen är de jobbigt och tråkigt och sitta i soffan själv och man saknar att mysa och kramas och bara få pussar i bland. Men snart kommer jag inte vara i från killen längre när jag har flyttat :)



Tomten var ju häftig och alltid lika fint med tända ljus :)

2009-11-30 @ 21:34:37
URL: http://reggi.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Stackare barn, inte kul

Så mysigt me tända ljus

Gonattkramen

2009-11-30 @ 22:29:41
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0