Hej :-)

 

Okej, jag vet att ni har saknat mig, men nu är jag här och tänkte försöka få ner några vettiga rader här. Hur det nu ska sluta lär vi ju märka, right?

 

Dagen har sprungit ett maratonlopp förbi mig. Jisses, var hos läkaren på förmiddagen och ja, vad jag gjorde där behåller jag för mig själv ;-) Sen bar det av hemmåt, var lite tid kvar innan skolan började. Missade ju första lektionen pga sjukan och sen var det en hel timmes rast så ja, då gick jag hem i mellan. Jaja, skolan var en riktig pina idag, för jag var jätteotroligtmegatrött och höll seriöst talat på att somna. Lyckades i alla fall att hålla mig vaken, tur var väl det :-)

 

Efter skolan knallade jag bort till dagis och hämtade upp två mindre glada barn. Jag störde dom mitt i deras pyssel, not populärt! Hem kom vi till slut och då började jag med middagen direkt, hungrig som en gnu efter långa dagen.

 

Karln kom och vi åt, myste och lekte innan det var dags för bad och grejer inför natten. Barnen sover sen några timmar tillbaka och jag har spelat en stund medan karln såg en riktig boring film! Men nu ska jag välja en film och sen blir det soooova :-)


Natti Natti


Lämna ett avtryck
Postat av: josefine

nehe, men ni kan ju låsa upp den :D

2009-11-24 @ 22:52:01
Postat av: Madde

Hihi men mysigt jue. :D

Ja juste hur gick det hos läkaren?

Ja är riktigt skönt att ha det mesta av julklapparna klara jag hatar att stressa. :P

Kramar.

2009-11-24 @ 23:23:40
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Princess Charming

Hej!! Jodå vi hade det jättetrevligt i Liseberg. Alla ljusen var ju helt magiskt att få uppleva :). När man läser hur din dag varit kan man inte annat än att bli lite stressad ;),,men hoppas du haft det bra idag!! Söt dotter ni har förresten!!Kan du gissa? Jag har blivit sjuk IGEN och lillans dagis ringde och sa att hon hade feber innan så pappa (maken min) fick åka och hämta hem henne! Blir till att vara hemma med henne imorgon! Det tråkigaste i kråksången är att vi skulle firat henne med kalas i helgen och mina föräldrar skulle kommit på torsdag! Allt känns bara så ledsamt just nu =(,..jobbigt att ha sjukdom i huset konstant,..men det kunde ju vara värre så man ska vara glad,..blir bara lite besviken!..Hoppas du hittade en film att somna till sen,,haha. Männen brukar ju inte ha samma filmsmak som vi kvinnor..i alla fall inte i det här huset =). Hoppas ni haft en trevlig kväll!! Många kramar

2009-11-24 @ 23:36:00
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0