Hos mamma.



Då var vi hemma igen efter en trevlig stund hemma hos mamma. Vi bjöds på god lunch och efterrätt. Min lillebror kom dit också och åt med oss. Var bara syster vi saknade, men antar att hon var för lat för att komma dit ;-)
Efter maten blev det en hel del lek.



Alvar lekte med tågbanan som jag och mina syskon lekte med när vi var små och Izabella utforskade Linus rum.

Nu väntar jag på att min pappa ska komma,  vi ska till återvinningen med massa saker som bara står här och samlar damm, ja det är alltså trasiga saker. Ogillar att slänga saker så hade dessa varit hela hade jag skänkt bort dom eller sålt dom (bara så ni vet liksom)

Lite irriterad blev jag på vägen hem också, men mer om det senare. Nu blev ni nyfikna va? ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Sandra - mamma till Novalie

Lite nyfiken blir man nog! ska ni vaccinera er mot den dumma sjukdommen? :P

2009-11-12 @ 16:09:31
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Novalie

Nej vi ska inte göra det.. jag anser att det är för farligt.. vi håller oss borta från dem stora grupperna och är inte bland folk.. vi håller oss inne så mkt som möjligt för att min dotter inte ska få den skiten.. men jag är mer rädd för sprutan en sjukdommen..

2009-11-12 @ 17:16:08
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: josefine

haha det var ju mycket du skrev om mig. ja jag var lite för lat, snarare trött, vaknade vid tolv typ. ,em vi var förbi mamma förut en sväng. vi hade varit ute vid maxi.

2009-11-12 @ 19:47:33
URL: http://www.metrobloggen.se/josefineksullman
Postat av: Anonym

Haha aa William vill absolut hjälpa till med maten. :P

2009-11-12 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0