Tröttheten kommer i kapp mig.


Tröttheten börjar komma ikapp mig nu. Barnen väckte mig kvart över fem i morse, men konstigt nog var jag inte alls trött då. Gick upp och myste med barnen, sen började barnprogrammen så vi myste ner oss i soffan och tittade på dom. Alvar somnade om en liten ministund mellan sju och halv åtta. Men nu känner jag att tröttheten börjar komma. Ska låta älsklingen få sova en stund till, sen väcker jag honom så han får vara med barnen en stund så jag kan sova ett par timmar till. Känner att det behövs om jag ska orka med hela dagen.

Det har regnat hela morgonen, tråkigt nog men sant och självklart glömde vi regnkläderna på dagis igår, men vi får nog gå ut på en promenad i alla fall. Inne vill jag inte sitta hela dagen. Ska även tvätta i eftermiddag så tänkte passa på att städa samtidigt. Men just nu i skrivande stund så har jag ingen lust eller ork alls till det, men det blir nog bättre efter lite mer sömn.

Dagens fråga kommer dyka upp senare under dagen, men tills dess kan ni ju alltid svara på gårdagens fråga ;-)
Ha en toppen dag folks!

Lämna ett avtryck
Postat av: josefine

haha jaaa

-okej, men hur vissste du att hon hade fått barn igen då?

2009-11-14 @ 12:11:21
URL: http://www.metrobloggen.se/josefineksullman
Postat av: Dr Feelgood

Härligt att gå upp så tidigt eller hur? Var själv uppe vid 04:30 idag,minsta vandalen tyckte det var dags då.

2009-11-14 @ 14:43:02
URL: http://www.metrobloggen.se/vinyljunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0