35,5

Gammal goding :-)

 

Nej, alltså.. Vi bakade förut, men självklart missade jag och ta bilder. Det blev liksom lite mycket där ett tag. Gnälliga barn, händerna fulla med deg och en karl som saknades i hemmet ;-) Men det blev i alla fall att vi bakade tekakor som vi sedan åt till kvällsmat. Mycket goda om jag får säga det själv hehe. Receptet jag använde mig av finner ni HÄR

 

Kvällen har varit väldigt lugn. Izabella har varit lite slö och sagt att hon frusit, så jag tog tempen på henne och den visade 35,5 är det normalt?! Hon låg dessutom med kläderna på under ett tjockt täcke! Jag har då aldrig varit med om en så låg temp. Normalt (för oss) har varit mellan 36-37 grader. Haha, jag är en riktig nojjig mamma när det gäller barnen. Hade det varit jag som hade så låg temp så hade jag inte brytt mig, men så fort det handlar om barnen så blir jag orolig för minsta lilla som inte verkar "normalt" Jag rådfrågade mamma, men hon trodde inte att det var någon fara, så då blev jag lugn igen hehe. Hon är ju utbildad undersköterska och har lite bättre koll på sånt där.

 

Barnen somnade tidigt båda två och jag har suttit och spelat en liten stund. Funderar på att sätta på en film och slöglo lite innan jag somnar. Har ni haft en bra dag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Det är ju även bra att varva lite mellan studier och jobb, så att man inte tröttnar på det ena :-)

2010-04-14 @ 21:39:58
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: princess charming

Heheh,,,ja det har jag råkat ut för många gånger att tempen visat för låg temp. Tror att termometern ibland visar fel för har man för låg temp så är man ju i princip död och så var ju inte fallet här tack och lov. Vi brukar också ha 36-37 grader. Hon kanske däremot har något på gång eftersom hon fryser så mycket. Hoppas hon klarar sig. Det börjar gå mycket nu , vinterkräksjukan bland annat, vet jättemånga som har/haft det.Vill man ju INTE ha. Ojdå då hade du full tupp där en stund, men tekakor lät ju jättegott, mums! Du får skicka hit några,..tror ju iiiinte alls att de hinner bli mögliga på vägen ;). Jag vet att det finns vissa företag som skickar tårtor och annat så det borde ju gå =). Ha en fin kväll..kram

2010-04-14 @ 21:57:21
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: LEGENDEN

hehe mina kompisar har lärt mig norska xD

kram

2010-04-14 @ 23:57:34
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Pem

Va du e duktig som bakar med barnen, själv blir jag bara irriterad om mina töser ska vara med men inte för att dom gör fel utan bara för att jag tycker de e tråkigt å stå i köket överhuvudtaget.

Önskar er en fin torsda!

2010-04-15 @ 07:33:13
URL: http://pem26.myshowroom.se
Postat av: Anonym

nu läser jag :D nöjd då?:D

2010-04-15 @ 07:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0