April, April och försvunna gummistövlar!

 

Första April idag, se upp så ni inte blir lurade ;-) Nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller år. Har avsagt mig kalasfirande så jag, mamma och kanske min syster, ska ut och käka och umgås lite då. Men än är det ganska många dagar kvar tills dess.

 

Det blev ganska stressat nu på morgonen innan vi kom iväg till dagis. Usch, hatar verkligen att stressa och oftast blir jag på dåligt humör utav all stress. Tur att jag kan ta det lite lugnt nu i ungefär 10 minuter till, sen ska jag iväg på ett möte och handla lite innan jag ska hemåt igen för att plugga, plugga, plugga och sen hämta hem barnen efter deras sista dag på dagis innan lovet :-) Ska bli skönt med lov och jag hoppas vi får fint väder! Sol och lite värme tack! Då kan vi vara ute hela dagarna!

 

Är dock irriterad på en sak. Ni vet gummistövlarna jag köpte till Alvar? De har försvunnit!!! Tog med dom till dagis i tisdags, men nu är dom helt borta. Vi letade på hela dagiset igår och jag letade här hemma i fall jag hade fått med mig dom hem igen, men ICKE. Dom är puts väck! Personalen skulle sätta upp en lapp idag och fråga de andra föräldrarna om de fått med sig fel gummistövlar hem, vilket jag tycker skulle vara konstigt då INGEN hade likadana stövlar som Alvar. Åååhhh... Irriterande. Han fick ha dom en vecka ungefär, hann använda dom två gånger. Pratade med min mamma igår och berättade om försvinnandet. Hon erbjöd sig att köpa nya, min söta lilla mamma. Det är inte det, kan köpa nya själv om det är så, det är bara så störande att kläder och skor ska försvinna från dagis, speciellt när ingen hade likadana och det dessutom stod namn i dom. Blääää..

 

Nåja, ska inte haka upp mig på det, utan nu ska jag ta och kila iväg.


Lämna ett avtryck
Postat av: marre

Jag ber så himla mycket om ursäkt om du blir irriterad för det här, men har du lust att rösta på mig i veckans blogg? Jag är nummer 10: http://ttypclara.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-finalisterna.html

2010-04-01 @ 09:12:12
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Ja bäst o hålla i sig så man ej blir lurad he he

Man blir så rykande förbannad på sånt att ett par stövlar o annat kan försvinna vips

Dom tyckte säkert att deras var gamla, dessa kan man ju ta.

Nästa gång får man sätta larm på sina grejer.

Hoppas dom kommer till rätta, eller får dagis ha drulleförsäkring

kram

2010-04-01 @ 12:04:04
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: emma

åh vad trisst med stövlarna! sånt är sååå irriterande! ska ni va påskakärringar idag?

2010-04-01 @ 13:00:03
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

näe sånt är verkligen inget kul. erica blev av med ett par byxor där, en som tog fel, dock var ericas i större stl,men hennes va ju snyggare, kke va därför ;p

2010-04-01 @ 14:49:08
Postat av: princess charming

nämen fy så irriterande och vad arg och besviken man blir. Han kanske slängt av sig dom ute någonstans? Kan säga att det hänt titt som tätt att båda mina barn slängt av sig ute i någon buske. Hoppas verkligen de kommer till rätta. KRAM

2010-04-01 @ 18:56:05
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Dr Feelgood

Man blir ju skitförbannad när sånt händer. Grabben blev av med en jacka för ett tag sedan. Han hade haft den 2 dagar!

2010-04-02 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0