Bajs och bortbjudna

 

Just nu sitter väl halva sveriges kvinnofolk framför tv.n och ser Djävulen bär prada. Jag ska inte vara sämre jag, så den står på här i bakgrunden, fast...vad är det som är så bra med den filmen egentligen? Har läst och hört att den ska vara såååå bra, men ärligt jag tycker faktiskt inte att den är särskilt bra. Så ska leta fram en bättre film att se. Så det så!

 

Nu var det inte tänkt att jag skulle skriva om den filmen överhuvudtaget, men det liksom bara ploppade upp i huvudet när jag satte mig här, så då blev det så.

 

Kvällen som jag trodde skulle bli lugn och skön blev allt annat än lugn. Barnen var övertrötta I think, så de liksom sprang fram och tillbaka, bråkade om leksaker, klättade på soffan, hoppade från sängen osv osv. Men till slut somnade de små vilddjuren ;-) Alvar vaknade dock efter en liten stund och var jätteledsen. Han sa att han hade ont och när jag frågade vart så pekade han på huvudet. Tröstade och stoppade om honom igen, men det hjälpte inte speciellt länge. Tog upp honom i knät och då sa han att han hade ont där bak och tog sig på ryggen. Gav honom lite massage för att se om det skulle hjälpa och då bajsade han. Efter det blev allt bra igen och han somnade nyss om. Så förmodligen gjorde det ont att klämma ut bajset. Okej, jag vet, inte så trevligt att skriva om det.. men det är så livet är som småbarnsförälder ;-)

 

Min mamma ringde förut också, så i morgon är vi bjudna på fika där. Min lillebror är också hälsar på också, så ska bli roligt att träffa honom igen :-) Han bor ju i Östersund numera, väääldigt långt bort och vi har inte setts sen julafton, så med andra ord ska det bli riktigt kul att träffa honom i morgon :-) Har ju saknat my little brother!


Lämna ett avtryck
Postat av: Julia

vilka söta ungar! :)

2010-04-11 @ 01:21:19
URL: http://juliahanson.blogg.se/
Postat av: emma

bajs är ju ngt vi småbarns föräldrar alltid kan diskutera! man blir ju alltid sååå glad såfort de bajsar om de tex är hårda i magen och vill gärna berätta för alla andra hur duktig ens barn är!



jag gillar inte heller filmen! den är ok, men inget jag vill se mer än 1 gång faktiskt!

2010-04-11 @ 01:44:07
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Bodil

Jag förstår inte heller storheten med den filmen. Den är väl typ som alla andra amerikanska filmer, bra en gång men inte mer...? Annat är det med svenska filmer, ojoj! ;D

2010-04-11 @ 10:22:53
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0