Besök och jättehög med tvätt.

 

Äntligen klar med att vika en mooonsterstor hög med tvätt *pust* Finns det någon tråkigare än att sitta och vika tvätt? Speciellt att matcha strumpor.. blää. Som sagt är klar med tvätten för den här gången och kan nu slappa en stund innan läggdags. Känner mig för ovanlighetens skull inte så värst trött just nu, men det kommer väl som ett brev på posten ;-)

 

Eftermiddagen rullade på, vi fick besök av min kära fader, så det blev lite fika och skitsnack. Barnen fick även påskägg av honom och självklart kunde de ju inte spara det tills lördag, utan skulle ha det direkt ;-) Vilken tur att det inte var så mycket godis i, utan det var lite annat smått o gott också, russin och salta pinnar bla. Inte för att det egentligen är så mycket nyttigare, men...schh...vi kan låtsas att det är det för den här gången hehe.

 

Efter att min pappa hade gått så fixade vi middag, sen fick barnen bada och hoppa ner i pyjamasarna. Läste och sjöng lite för dom och sen somnade de gott i sina sängar :-) Ja..sen vet ni ju vad jag gjorde.. Nähe, ska nog sätta mig och spela en stund innan jag kryper ner i sängen.

 

Natti Natti


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vad duktig du är som tvättar :-) Simo sköter den biten med tanke på min rygg, får ont av att kröka för mycket på ryggen, vilket jag tyvärr gör när jag hänger upp tvätten :/



Jag hoppas verkligen att jag vinner och blir deras reporter, för det vore en sådan chans för mig, tänk vilken MERIT!



Härligt med påskägg och att NI också fick :-)

2010-04-04 @ 22:04:12
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Va flitig du är tjejen

Kul med besök, ha ha dom blev för godissugna o vänta

Gud va läcker head du fått

kram

2010-04-04 @ 23:23:19
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: emma

haha jag brukar också låtsas att russin är nyttigt! om inte annat så kommer de ju ut anska omgående! iaf när nathalie äter dem S

tvätta är trisst! har samlat på mej mkt nu i påsk! orkar o vill inte..

godnatt

2010-04-05 @ 00:06:56
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0