En massa shopping!

Shoppat på IKEA

 

Köpte även ett vitrinskåp, en tv-bänk, soffbord och en hylla som inte är med på bild.

Det som inte är med på bild nu får ni se på måndag då karln är hemma igen och kan sätta ihop alla saker ;-)

En randig topp, två par leggins och en grön tunika till mig själv

Två par byxor till Izabella

En traktor till Alvar

 

Jag berättar mer om min födelsedag senare. Kan avslöja att jag har haft en himla trevlig dag och har fått jättefina presenter!! Tack alla som har grattat mig idag både här på bloggen och via telefon :-)



Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Gud va härligt du shopat tösen

Vilka outfit du kommer o få.

Härligt då kommer vi få veta senare din dag

kram

2010-04-23 @ 17:13:17
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Victoria ♥

roligt med nytt :D grattis på födelsedagen ocksåå, i efterhand såhär :D

2010-04-23 @ 17:33:42
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: princess charming

åh fy , nu blir jag riktigt avis gumman ;). Jag vill också handla massa på IKEA,HEHE :). Älskar att få gå och handla. Vilka snygga byxor du hittat (ja allt du köpt var ju fint,men är extra intresserad av byxorna till tösen din eftersom min tös är lika stor,.) Vad fick du ge för byxorna till Izabella? Fanns dom i storlek 104 tror du? Åh vilken härlig födelsedag du måste ha haft!! Så roligt att du fyller år,..får man fråga en dam om hennes ålder? Jag har för mig att du skrivit att du var 26 , så då är du 27 nu då? Njae,..är tyvärr inget bättre , mår faktiskt riktigt kasst,..så nu ska jag vila igen. Vi hörs gumman. KRAMAR!!

2010-04-23 @ 17:38:36
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: princess charming

åh då blev det ju riktigt bra pris med dom kupongerna. 25 minsann,..ingen dålig ålder =). Jag är 27 år. Nej det är riktigt tråkigt när man inte orkar något och har ont hela tiden, man blir lätt deppig efter ett tag faktiskt,men hoppas det går över. Imorgon kommer min man och barnen hit till mina föräldrar och sen kommer syrran med man och två barn , för att fira pappa som fyller på Måndag. Jag tror inte jag kommer orka så mycket folk runt mig för det lär bli mycket stoj på barnen, men jag får väl gå och lägga mig om dewt blir för mycket för mig. Även om jag får träffa mina underbara barn imorgon så kommer jag npg tyvärr inte orka med dom så mycket och det svider i hjärtat på mig. Jag vill men orkar inte och blir så ledsen för det! Men huvudsaken är att jag blir frisk nu så att det inte blir värre och då måste jag ju vila annars blir jag ju inte bra. Tur att barn är så förstående som dom är =). Hoppas din födelsedag blir fortsatt bra. Vad ska ni hitta på ikväll? Och vad har ni för planer för resten av helgen? Vad har Izabella för klädstorlek nu??..Nu blir det vila igen (usch vad tråkig jag låter). kramis

2010-04-23 @ 19:02:13
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Grattis på din dag.. Kul med shopping :)

2010-04-23 @ 19:19:30
URL: http://novaliesmammaa.bloggplatsen.se
Postat av: princess charming

Ja , tur att barn är så förstående :). Ja min lilla tös har storlek 104 , men börjar gå över till 110. Hon är 3 år. Hur gammal är Izabella? (ja du har säkert skrivit det,men minnet är bra kort nu,hehe). Nu har jag startat frågestund så bara att fråga på :)

2010-04-23 @ 20:43:19
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: emma

GRATTIS STUMPAN!!!! hoppas du blev firad ordentligt!

vad fina saker ni har shoppat! men vad lustigt med allt som försvinner. det måste du ta upp på ett föräldramöte! så går ju inte ha det!!

vad står det på din sambos hals? ser så tufft ut med en tattuering där..har alltid tyckt det. det är så fult m tattueringar när man har den hudfärgen jag har, synd faktiskt!!

min syster är som en lite pygme!150 och 45 kg..vilket är mmkt för henne eftersom hon precis fått barn! barnet är väldigt långt för pappan är nog 190 cm..så du kan ju tänka dej längdskillanden=)

2010-04-23 @ 22:26:47
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0