En olycka har skett!

 

Vi var ute och lekte och barnen klättrade och hade sig. Vips, så ramlade Izabella rakt ner med huvudet före i en sten, jag höll på att sätta hjärtat i halsgropen, shit det såg fruktansvärt otäckt ut! Vi var vid lekparken bredvid vårdcentralen som tur va, så gick in där då det blödde väldigt mycket från såret som blev i pannan, det såg också väldigt djupt ut. De tvättade rent och konstaterade att det skulle räcka med att tejpa ihop såret, skönt att vi slapp sy. Speciellt för Izabellas skull. Även om det inte var så farligt trots allt så tycker jag att det är jätteotäckt när barnen slår sig. Uscha. Izabella var jätteduktig när de höll på och tvätta rent och pilla med såret. Hon sa inte ett ljud! Vi ska även kolla henne lite extra så hon inte blir allt för slö, men det verkar lugnt på den fronten, då hon genast ville ut och leka igen ;-) Vi går nog ut lite senare i eftermiddag för nu blir det att fixa lite mat. Återkommer med bilder får utestunden lite senare.


Lämna ett avtryck
Postat av: emma

stackars lilla sötnos! vad hemskt det är när de slår sej så!!!!

2010-04-07 @ 16:52:41
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Stackars lilla sötis då :/ J slog sig också idag, dock ramlade han bakåt mot den tjocka och mjuka mattan puh Men han fick en grej över sig och fick sig allt ett litet blåmärke. Han blev mest rädd, men ack så hjärtskärande. Det är ju såhär när de ska resa sig mot allt och lite till.



SVAR: Tack du, jag tänkte att jag skriver ut ett enda långt inlägg om hur jag verkligen känner för mitt bloggande, jag tog nästan med allt, haha :-) Lätt att komma på saker i efterhand, men orkar inte gå in och ändra. Dessutom var det väldigt många länkningar och det var just för att jag inte orkade rabbla upp allt igen, utan är man intresserad så kan man gå in och läsa dem själv :-)

2010-04-07 @ 17:51:57
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Tobbe

Naw, stackarn. :( Det gör ont att slå sig på stenar. :/

2010-04-07 @ 18:01:48
URL: http://tobbees.com
Postat av: Tobbe

Ohja det är det verkligen. :)

Den är helt borta, men har lite trögt snor kvar i näsan! Haha. :P



Haft en bra dag? Förutom det som hände Izabella

2010-04-07 @ 18:02:41
URL: http://tobbees.com
Postat av: tessan

usch, stackars tjejen, skönt att hon slapp sy iaf. kram

2010-04-08 @ 12:27:09
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0