En toppen dag!

Sötnosen cyklar

 

Vilket underbart väder det har varit idag. Varmt och soligt. Det såg inte så lovande ut i morse när vi klev upp för då regnade det, men eftermiddagen kunde knappast ha blivit bättre. Självklart var vi ju ute och lekte efter dagis, gick förbi affären och köpte lite dricka och frukt innan vi gick till lekplatsen. Där blev det att klättra, gunga, springa omkring, åka kana osv.. Våra barn älskar verkligen att vara ute! Det var svårt att få med sig dom hem sen ;-)

 

Izabella i sin nya jacka och jeans.

 

Vi kom i alla fall hem till slut och då blev det att fixa lite middag och sen slängde vi oss i soffan allihopa, slöglodde lite på tv och myste. Alvar sover nu och Izabella duschar, sen ska hon med krypa ner i sängen. I morgon är en ny dag och då tar vi nya tag. Den här dagen har varit toppen, men nu är jag trött och ska väl se en film innan jag hoppar ner i sängen. Har ni haft en bra dag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Här har vi inte haft det lika bra idag, inte med en supertrotsig 4-åring, nej + att jag var såååå trött.



SVAR: jo, det var tur, men ack vad hjärtskärande det var att höra deras berättelse och att hela stan var med på ansökningen. Det var över 2000 pers som hade anmält denna familj till "H.E.M".

2010-04-27 @ 20:35:03
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Pem

Själv har jag bara tatt de lugnt ida..... jobbade natten som gick å har gått på nästa nattpass redan så snart e de rapportering på G.

Natti natti!!!

2010-04-27 @ 21:00:11
URL: http://pem26.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

De var ju jättetuffa. Nä, Z hade bara en sån där dag, men ack att det ska inträffa när jag är som mest trött, blä!

2010-04-27 @ 22:22:52
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Nu är jag hos dig ganska sent, varit fullt upp

Snygg outfit hon har

Imorron får man klä av sig då de är helkroppsmålning

kram o gonatt

2010-04-27 @ 23:21:58
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0