En trevlig kväll.

Utslagen hjälte ;-)

 

Vid 17.30 tiden ringde syster och frågade om vi skulle ses och det tackade vi inte nej till, sagt och gjort, vid sju möttes vi upp nere vid stationen och skulle gå bort till netto för att hon skulle handla något. Sedan tog vi en promenad hem till vår mamma. På vägen dit fick jag förbannat ont igen (gallsten) och självklart hade jag ingen medicin med mig, jag gick nästan dubbelvikt på vägen dit och trodde jag skulle svimma av den fruktansvärda smärtan. Svettades som en gris också pga den (smärtan) Väl hemma hos mamma brast det för mig, jag la mig på golvet och grät. Så ont gjorde det! Tyvärr kunde de inte skjutsa hem mig då de hade druckit öl, men eftersom jag har världens bästaste mamma så CYKLADE hon hem till mig för att hämta min medicin!!! Min älskade mamma är en ängel, så när hon kom med medicinen så tog det inte lång tid förrän smärtan försvann.

 

Vi hade det mysigt hos mamma, såg på tv och åt lite gottis, pratade lite och umgicks. Vi kom hem för ungefär en halvtimme sen och Izabella somnade nästan direkt, hon gick och la sig i pappas säng så i natt får jag inte sova ensam. Det gör inte mig så mycket, blir ju inte lika trångt som när vi sover alla fyra där ;-) Jag har hunnit prata lite med min älskling också, måste ju ringa och säga god natt ;-)

 

Nu ska jag se om det finns något skoj på tv innan jag också ska lägga mig. Hoppas ni har haft en bra kväll!


Lämna ett avtryck
Postat av: emma

men din stackare som får sådär ont!! det är väl dags att de tar o gör ngt åt det snart tycker jag! men bra att medicinen iaf hjälper!!



vårdyrket är ett yrke där du inte sitter still särskilt länge=) så där verkar du ha hittat rätt! jag tycker att inr mot psykiatrin är intressant! ångrar att jag inte valde det på gymnasiet. jag valde ist akutsjukvård/ambulans! dumt val eftersom jag inte vill bli ambulansförare! eller jobba på sjukhus! det var inget för mej! kassa tider, för lite tid att göra det man vill för vårdtagarna osv..kan inte jobba under sådana förhållande! är lite för mkt "medmänniska" för det=)

2010-04-16 @ 23:39:48
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0