Film-maraton och busunge!

 

De senaste kvällarna (fredag och lördag) har jag haft film-maraton efter att Izabella somnat. Därför har det blivit ganska många filmtips här på bloggen och fler filmtips kommer lite senare. Jag föredrar som ni kanske har märkt krigs- och actionfilmer. Krigsfilmerna behöver nödvändigtvis inte innehålla en massa pang, pang ;-) Nej, jag föredrar filmer som bygger på sanna historier eller har ett starkt budskap och historiska filmer. Visst ser jag en och annan komedi också, men det händer inte lika ofta faktiskt.

 

Min söta busunge fick för sig att sminka sig förut, med en TUSCHPENNA! Så nu är hon svart på läpparna och ögonlocken! Jag hoppas det försvinner när hon ska bada sen för inte kan hon gå sådär till dagis i morgon haha. Vi har haft en bra förmiddag, vi började med att se på barnprogrammen och äta en stadig frukost bestående av havregrynsgröt och äggmackor. Sen klädde vi på oss och gick ut en stund. Solen kikade fram mellan molnen lite då och då, men det blåste en del, så det var inte såå skönt ute, men lite lek hann vi med innan vi traskade hemåt igen för lite lunch. Sen dess har vi inte gjort mycket alls faktiskt, får se vad vi ska göra nu under eftermiddagen.

 

Mina andra älsklingar kommer hem senare framåt kvällen, ska bli skönt för nu börjar man sakna dom ganska mycket efter en hel helg utan dom!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Skönt med egentid för er alla, men klart det blir en saknad till slut :-) Hoppas att färgen går bort från läpparna, för annars kommer det väl att se ut som ett blåmärke imorrn haha :-P Z målade lila mustach på sig själv....igår tror jag att det var. Hahahaha. Han ville vara påskgubbe igen.



SVAR: Tack så mycket :-) Det är såååååå skönt att äntligen känna att det går på rätt väg

2010-04-18 @ 14:19:06
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Ja, visst bara springer tiden iväg?!?! :-)



Du förresten, du skulle kunna testa att tvätta bort det med smör? Man får bort bläck med det faktiskt.

2010-04-18 @ 18:59:58
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

ojdå, kanske en blivande make-up artist=)

hoppas färgen gick bort!

skönt att grabbarna kommer hem ikväll! det blir ju lätt ensamt på kvällarna

2010-04-18 @ 21:02:58
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: princess charming

Hej på dej. Åh du och Izabella verkar ha fått en riktig myshelg.Ni har ju gjort en massa skojigt och mysigt. Hahah det skulle lika gärna kunna varit min lilla tös som hade målat sig med tuschpenna , hon är lite likadan :). Hoppas det går bort snabbt bara :O). Jag ska sova nu,..så jag orkar med en jobbvecka igen,..tänk vad helgerna går fort...!! Ha det super, vi hörs. kram

2010-04-18 @ 22:34:07
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Kaffehörnan

Hej du

Bra med en stadig frulle

Oj oj då kladda hon lite he he

Då är familjen samlad nu ikväll

kram

2010-04-18 @ 23:23:28
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Ponnysill

ojoj vilken söt bild!

2010-04-21 @ 17:34:24
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0