Filmtips - Meteor

Meteor:

Någonstans i utkanten av vårt solsystem inträffar det otänkbara. En gigantisk asteroid kolliderar med en mindre himlakropp och ändrar riktning – med kurs rakt mot jorden. De brinnande meteorregn som slår ner med förödande kraft är bara ett förebud om vad som ska komma. Bara några dagar från att nå atmosfären närmar sig Kassandra; en meteor lika stor som tre Mount Everest, och med kraften att på ett ögonblick förinta allt levande på planeten Jorden..

En typisk amerikansk film som påminner ganska mycket om Armageddon vilket drar ner filmen lite. Fast helt klart sevärd.

Angående mina filmtips så lägger jag bara in de filmer jag själv tycker är värda att se, både gamla och nya filmer. Skulle jag lägga in alla filmer jag sett den senaste tiden så skulle min blogg bara bestå av filmtips ;-) Men jag hoppas någon/några av de filmer jag visar här på bloggen ska falla er i smaken :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: matilda

Släng gärna in en fråga i frågestunden :)

2010-04-21 @ 21:18:05
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0