Födelsedagen

Nya soffbordet

 

Börjar väl med att berätta om gårdagen. Först träffade vi min syster och sedan åkte vi som sagt till IKEA och shoppade en hel del saker. Det mesta nödvändiga saker som vi tittat på och en del mindre nödvändiga saker som jag tyckte att vi behövde ;-) Vid lunch-tiden kom Johan och hämtade upp oss och då åt vi även lunch på BK, innan vi åkte hem med alla grejer. Sen bar det av ner till stan för att inhandla lite nya kläder. Jag var mest ute efter byxor till Izabella då flera par av hennes byxor har blivit lite korta i benen och trånga i midjan, men det följde med lite annat som ni såg i inlägget nedan ;-) Mötte även upp min mamma och så tog vi en fika, innan det bar av hemåt igen. När jag och Alvar kom hem så blev det att plocka och fixa lite. Fick ihop golvlampan, soffbordet och tv-bänken alldeles själv ;-) Vitrinskåpet vågar jag mig inte på, dels för att det är tugnt och dels för att det är glas. Vill inte riskera att det går sönder. Karln och Izabella följde med Johan hem och blir kvar där till på måndag. Han skulle bla hjälpa till med tapetsering och lite sånt.

 

Igår kväll kom min mamma och hennes man förbi med en present till mig som bestod av en garderob! Precis en sån jag ville ha :-) Av min pappa fick jag ju pengar häromdagen som ska gå till en tv, men den köper karln på måndag innan de åker hem. Av älsklingen och barnen fick jag en ny jacka :-) Jag är mer än nöjd över presenterna och bild på allt kommer när det är färdigt här hemma.

 

Idag ska jag fortsätta plocka och fixa lite här hemma, sen i eftermiddag ska vi hem till min mamma för att fira både henne och mig. Ska bli kul att träffa några ur släkten igen.


Lämna ett avtryck
Postat av: princess charming

Åh vad snyggt!! =). Ser riktigt fräscht och modernt ut ju. Är såå nyfiken på era andra möbler. Herrejösses vad mycket presenter du fått. Tror aldrig jag fått så mycket , haha!! Vilken underbar födelsedag du haft. Kul att ni ska träffa släkt och vänner idag och att du och din mamma kan fira tillsammans. Hoppas ni får en riktigt härlig dag!..kramar om

2010-04-24 @ 08:28:45
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Låter som du har haft en kanon härlig födelsedag men en massa fina presenter :)

2010-04-24 @ 09:20:38
URL: http://novaliesmammaa.bloggplatsen.se
Postat av: emma

vad fina presenter du har fått!! roligt när man får sånt man önskar sej!

vad blir det för tv? alltid roligt med nya prylar

2010-04-24 @ 10:25:02
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: LEGENDEN

Hey, förlåt för sent svar..

men jag har haft så mycket i skolan och på fritiden så jag har inte haft tid att sitta vid datan.

Men nu är jag tillbaka ^^

KRAM!<3

2010-04-24 @ 20:28:06
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0