Förkylda tider.

 

Vaknade och är förkyld, näsan rinner mest hela tiden och halsen känns tjock. Karln ligger halvtdöende (förkyld, huvudvärk och halsont) i soffan, barnen är förkylda men har varit det ett tag och inte så farligt att de måste vara hemma från dagis. Det är förkylda tider här hemma. Inte får man deppa ihop för det, solen skiner, det är redan ganska varmt ute och barnen har blivit lämnade på dagis. Jag ska plugga lite nu och sen ska jag iväg och fixa lite ärenden. Karln stannar hemma idag då han inte mår bra så det blir inte en lika lång dagisdag för barnen idag, men det gör absolut ingenting för då hinner vi vara ute i solen lite längre :-)

 

Vad ska ni göra idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Men usch då, förkylning? JAG SÄGER JU DET HELA TIDEN, DRICK MINA SJUKDRYCKER SÅ BLIR DU INTE SJUK!:-P Skönt att du är positivt lagd inför eftermiddagens bus utomhus, men förta dig inte så att du blir sämre. Låt gubben leka med barnen, så kan du vila på en parkbänk.



SVAR: jag kommer att uppdatera nyheten så fort jag har mottagit ett visst mejl ;-)

2010-04-15 @ 09:14:59
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

usch förkylningar härjar hela våren känns det som! äkligt! hoppas ni blir friska fort!

hoppas du får jobbet! det verkar iaf som ett kul jobb!

är det på dagtid då?

2010-04-15 @ 10:56:19
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0