Herr och fru anka.

Alvar och pappsen hälsade på herr och fru Anka igår.

 

Alltså snacka om deprimerande när det kommit snöblandat regn större delen av dagen! Var det inte vår nyss? Var tog solen vägen? Ge mig tillbaka solen! NU!

 

Nåja, vi har städat och städat och städat lite till.. Sen har jag pluggat och pluggat osv.. Men nu är jag färdig med allt eller jag okej det mesta i alla fall. Barnens rum har jag inte städat idag. Dels för att jag gjorde det häromdagen och dels för att alla leksaker åker ut lika fort som man plockar upp dom (om inte snabbare) så, nej jag orkade faktiskt inte ta tag i den biten idag. Men annars är lägenheten skinande ren och doftar ljuvlig ;-)

 

Nej, alltså jag har ju inget roligt att skriva just nu eftersom dagen inte bjudit på så mycket mer än det jag nämnt här ovan. Men kanske eftermiddagen blir trevligare? Vi ska i alla fall göra en smaskig middag idag bestående av pitabröd fyllda med kebabkött och grönsaker. Sen blir det säkert lek och mys som alltid.

 

Har ni haft en bra dag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Ha ha jaså hon beginner sig där med lilla anka

Jag har varit modell idag

kram

2010-04-21 @ 17:00:14
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonymous

Så fin blogg du har! :D



Besøke bloggen min? Hadde blitt superglad! :D www. pickme. blogg. no

2010-04-21 @ 17:46:58
URL: http://pickme.blogg.no
Postat av: emma

jag är livräädd för fåglar! hua!! läskiga djur!

ja jag är lika deppig jag över vädret! man blir helt nere typ!

2010-04-21 @ 21:32:11
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0