Mer vilda än tama.

 

Jämfört med dagen igår så har den här dagen varit ganska tråkig, på olika sätt. Dels har barnen varit mer vilda än tama, de fick tag i en påse med kläder som jag rensat undan och på två sekunder så låg alla kläder utspridda i soffan (se bild) och har hittat på det ena buset efter det andra. Sen har det varit himla trist väder idag och under eftermiddagen kom även regnet. Inget roligt alls. Det kanske är synd att säga att dagen varit tråkig ändå eftersom den har innehållit roliga stunder också. En massa bus och lek är ju aldrig fel liksom ;-)

 

Nä, vet ni vad. Min hjärna fungerar inte riktigt som den ska idag så jag tänkte ta mig en dusch och sen krypa ner i soffan och se en film eller så. Jag hoppas ni alla har haft en bra onsdag och att kvällen blir mysig för er :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Jessica Hill

Sv; Tack så mycket :) Funderar på att redigera fler bilder på det sättet! :)

2010-04-28 @ 19:57:27
URL: http://jessicahill.blogg.se/
Postat av: emma

mer vilda än tama är de här också emellanåt! man får försöka skratta med dem o gråta sen...hihi..

jättefin tröja den lilla donnan har på sej idag

2010-04-28 @ 21:37:00
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Trist med röj, det var så jag hade det med Z igår = mer trött mamma. Men idag har det varit en bra dag, vi var ju iväg till ett närliggande område i samma kommun, men det tar ändå inte så lång tid att åka dit med buss heller. Hade inte så mycket i kylen vad det gäller grönsaker och så, menar 3 paket körsbärstomater á 250 gram per styck för endast 10 spänn! Billigt värre! Annars kan ETT sådant paket kosta uppåt 20-lappen!



Gillar att fynda, för då kan jag spara undan eller göra annat skoj för pengarna :-)

2010-04-28 @ 21:53:10
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: princess charming

Hmm,...det är då lustigt att när barnen varit ifrån varandra lite eller när man varit borta och sedan kommer hem , ja då blir ungarna som förbytta, ja i alla fall ibland, och då gör de massa hyss och syskontjaffsar. Visst är det typiskt att de ska dra ut när man precis lagt ihop något,..gaah. Jag vet hur det är. Man får gnälla av sig lite och sen får man ta nya tag =). Jo ..vad ska ni göra nu i valborg? du skrev att ni är typ de enda som inte har något planerat, det har inte vi heller direkt,..lite lösa planer bara , inget spikat. Ska kanske hämta ved hos mamma o pappa men vet inte riktigt,..får se om vi tittar på någon brasa,beror lite på väder och om barnen är trötta, och är vi iväg och hämtar ved hinner vi inte. Ni får ha en fin kväll,..hoppas du hittar någon bra film att titta på :). kram

2010-04-28 @ 22:14:00
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0