Öronen blöder!

 

Jisses säger jag bara. Alvar kan verkligen prata så öronen blöder på en ;-) Vi tog oss en varsin kvällsmacka och han babblade på om allt möjligt. Det tog lååång tid för honom att äta upp mackan och lugnet som kom efter att han somnade har nog aldrig varit så skönt haha. Missförstå mig rätt. Jag tycker självklart att det är roligt att han pratar så mycket och vill berätta och förklara allt möjligt, men när han har babblat på hela dagen utan många sekunders tystnad så blir det ganska jobbigt för öronen ;-)

 

Jag tror även att han saknar sin pappa och syster, för han har frågat efter dom och sagt att pappa och lella (Izabella) ska åka tåg. Det är ju så att de brukar åka tåg till J som de är hos nu, så därför tycker han att de ska åka tåg och komma hem nu ;-) Så i morgon när de kommer hem blir det kramkalas för hela slanten!

 

Klockan börjar bli mycket och det är väl dags att tänka på refrängen, men känner mig faktiskt inte så värst trött, men sova bör man.. Natti Natti


Lämna ett avtryck
Postat av: emma

jo det är 100 kr här nere också men man får vara där hur länge man vill..det lär ju bli dyrt sen när nathalie o angelina behöver betala.

haha..söta Alvar!! han är så fin!

2010-04-25 @ 23:14:14
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Barnskolebloggen

Kan denna intresserar dig?

2010-04-25 @ 23:39:09
URL: http://barnskolebloggen.blogg.se/
Postat av: Pem

Dom e ju så underbara dom små liven!

Kram på daj å ha en sketago månda!

2010-04-26 @ 05:28:19
URL: http://pem26.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0