Som att ha tio barn..

Sötnöten!

 

Det har inte blivit så mycket bloggande idag, men det har sina förklaringar. Natten var ju som den var så halva dagen har jag vandrat omkring som en levande död med en fruktansvärd huvudvärk. Den, huvudvärken, är numera borta tack och lov! Har inte hunnit med någon direkt vila under dagen, men konstigt nog känner jag mig piggare nu!

 

Jossan kom förbi efter att hon slutat jobbet, hon skulle låna toaletten men fick med sig ett barn hem till sig också ;-) Izabella ville nämligen följa med henne hem och ska sova där tills i morgon. Lugnt och skönt trodde jag det skulle bli här hemma med bara ett barn, men tji fick jag. Alvar är som 10 barn själv! Lever rövare mest hela tiden, en riktig busunge!

 

Min mamma kom även förbi med barnens skor som de fick i sina påskägg. Var tvungen att byta till en storlek större och snäll som min mamma är så fixade hon det åt mig :-) Mammor är allt bra att ha ibland hehe. Nu ska jag ta och bada Alvar och sen ringa och se om Izabella vill prata lite med mig :-)

 

Har ni haft en bra dag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Tobbe

Ja det var extra kul när man har väntat i över 4:a veckor på att datorn ska komma.. :)

Men nu kom vår helt nya Compaq bärbara dator! :D

Ja det är verkligen skönt, vill bli helt frisk nu så jag kan komma till skolan. :)

Allt bra med dig idag?

2010-04-06 @ 19:06:20
URL: http://tobbees.com
Postat av: Emma-Lou

Du får ta igen dig och lägga dig på soffan inatt om det strular. Själv har jag typ legat knasigt så jag har haft typ nackspärr sedan igår (eller förrgår?) morse, vilket idag resulterar i huvudvärk också :( Försökte lägga mig på soffan själv inatt eftersom det var tufft med två kids i sängen, ligger däremot riktigt SKIT i våran soffa och så blve nackspärren värre, haha. Måste få Z att sova i sin säng, för det här går inte längre... Klarar inte av att ha J heller eftersom jag hela tiden vakar över honom då. Inte bara att jag själv är rädd att lägga mig på honom, utan jag är skraj för att han eller Z ska ramla ur sängen, att Z eller S ska lägga sig på J osv. Urk. Fast inatt vann du, med allt kiss. Fyfan, är inte avis på dig alls. Men jag hoppas kommande natt blir bättre.

2010-04-06 @ 19:38:09
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

jadu ibland är det lättare att ha 2 st hemma så de kan leka med varandra faktiskt=) hoppas han sover gott nu o gör det heeela natten också

2010-04-06 @ 20:31:03
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Tobbe

Okej. Vad bra att det är bättre nu. :)

2010-04-06 @ 22:05:30
URL: http://tobbees.com
Postat av: princess charming

oj vilken jobbig natt och man tar ju allt sämre om man har migrän också. blir det så i natt med så får karln ta dom så du kan vila, annars pallar du inte på dagen sen. En dag brukar gå bra men att få dålig sömn flera nätter i rad brukar inte vara lyckat. Var inte barnen dödströtta idag då? Snällt av din syster att ta med sig tjejen hem till sig över natten. Jag kan glädja dig med att jag också har rövare till barn, speciellt sonen just nu. Vet inte vad det är med han,..kanske 6års trotset?..Jobbigt är det, men bara att stå ut. Första dagen på jobbet avklarad idag och jag är nu supertrött och har ont överallt så jag ska vackert gå o sova. Ha det bäst och hoppas du får sova gott. kramar =)

2010-04-06 @ 22:10:56
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Såhär är det ibland :/



Jadu, just nu ligger Z sedan innan 20-tiden och sussar...... I VÅR SÄNG. J ligger i sin egna säng och är oftast inte över. Men så tar maken gärna över J till oss och sedan vaknar jag insinktivt av att han ligger där :/

2010-04-06 @ 23:00:45
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Skönt du mår bättre

Ha ha jaså då har du ett helt dagis hemma, så busig

Då måste han sova gott efter aktivt

kram från mig

2010-04-07 @ 01:31:57
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0