Strålande sol!




Klickbara bilder.

Vilket kanonväder det är ute! Underbart skönt. Vi var ute ett par timmar efter dagis och lekte. Barnen klättrade, gungade, åkte kana och sprang runt lekplatsen. Vi åt även lite mellanmål ute i solen, riktigt mysigt. Nu längtar man efter lite mer värme bara. Sommaren får gärna komma fort och stanna ett bra tag, man blir så mycket piggare ute i solen och får mer energi att orka med dagen :-)

Nu är det dags att fixa middagen, barnen börjar bli hungriga eller vi också för den delen. Det står fisk, potatis och sås på menyn idag. Vad blir det för middag hos er?

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Maken handlar en heeeel del på Willys nu när han är på gång hem, han är förmodligen inne i butiken nu. De hade jättemycket bra stuff på reklam denna vecka :-) Så jag mejlade en lista till honom, eftersom han tog bilen till jobbet idag (jag fick låna busskortet eftersom jag skulle till sjukgymnasten på andra sidan stan. Och Willys ligger ändå på vägen hem för hans del, så varför inte slå ihop det :-) Så när han kommer hem, får jag styra ihop något :-) Nacken är betydligt bättre nu, yeeeeeeeeeesss!



Alvar verkar itne vara dålig längre, skönt!!! :-)



SVAR: Tack, vi diggade verkligen jackorna, även maken har en, men den finns inte med på bild än, vill att min man blir klippt först, när nu det skall hinnas med två kids?!?! :-P

2010-04-12 @ 17:03:37
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Pippi

Vilka härliga foton från lekplatsen. Söta ungar du har, hur gamla är dem?



Blev makaroner och köttfärssås till middag hos oss idag.



Tack för din kommentar hos mig!



Ha en fin kväll!

2010-04-12 @ 18:45:00
URL: http://pippibears.se
Postat av: Emma-Lou

Nja, lyxigt blev det inte att skicka iväg honom, han tog det på vägen hem från jobbet. Det var nog han som hade det lyx, haha. Helt själv och kunde handla IFRED! :-P



Bloggmötet går jag inte ut med idag, utan först på torsdag. Det handlar om min blogg såklart :-)



Jo, det blir en del att göra i veckan + att jag inte har skrivit alltihopa heller. Men ska lusläsa lite fler reklamer, har bara gått igenom 2 st än så länge och med tanke på att Willys hade sååååå himla bra erbjudanden denna, var jag bara tvungen att ha hemhandlat därifrån :-) Kylen börjar på att bli TOM, så det finns inte så mycket fantasi att göra något då. Inga grönsaker har jag, fast lite morötter och så. Visst hade jag kunnat styra ihop något på mjölk, kryddor, mjöl, morot, lök m.m. typ en mini-wok och ris så, men jag ville ha lite mer hem så att jag har för hela veckan + lite till. Bland annat köpte Simo 10 st tomatkross/hela tomater, 18:- för 5 st :-) Nice price, enligt moi.



Skönt att Alvar mår lite bättre, men trist att han är snorig.

2010-04-12 @ 18:48:29
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: LEGENDEN

söta bilder i headern :D

2010-04-12 @ 18:55:27
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: mickis ;d

Kommentera och besök min blogg.

Puss !

www.mpousar.blogg.se



Btw; nice blogg.

2010-04-12 @ 19:40:34
URL: http://mpousar.blogg.se/
Postat av: Anna

Men vad härligt det ser ut!

2010-04-14 @ 12:54:10
URL: http://viftasvans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0