Ut med det gamla och in med det nya..

Rock`N`Roll

 

Hallå på er denna fredag! Jag förstår att ni har saknat mig då jag inte uppdaterat förrän nu ;-) Saken är den att vi har haft fullt upp, minst sagt. Jag gick upp tidigt med barnen i morse och lät karln få sovmorgon då han haft en jobbig natt. Barnen och jag såg en film tillsammans och sen blev det frukost och andra morgonbestyr som every day you know..

 

När karln väl kom upp och gjort ordning sig så kom min pappa och hämtade en väldans massa saker som skulle till soptippen. Ut med det gamla och in med det nya liksom. Så det har vi pysslat med under förmiddagen. Skönt att bli av med en massa skit, men än är det inte färdigt. Får ta ett rum i taget helt enkelt.

 

När vi väl var klara med det, så bar det av till affären för att handla lite. Vi åkte till den "stora" affären som Izabella säger.  Så nu har vi fyllt på lite i skåpen, även det känns skönt. Det nästan ekade där inne haha. Nåja, så illa var det väl inte. Hur som helst så behöver jag få i mig något i magen, den skriker av hunger då jag inte fått i mig någon lunch. Barnen fick korv med bröd när vi handlade så de är mätta och belåtna i alla fall. Så ni inte tror att de också har fått gå hungriga hela dagen ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

SVAR: Jo, jag vet. Det har varit en tuff vecka, men har inte kunnat sova dels mycket på grund utav smärtan, men även för att det har legat två barn i sängen :(

Postat av: Emma

grymt härlig blogg :)

komentera gärna min blogg :)

2010-04-09 @ 16:17:06
URL: http://fluummmig.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Jodå, jag har vilat en del idag, tagit det lugnt samt ordnat med projekt. Ska nog ta mig en powernap alldeles strax :-)

2010-04-09 @ 16:42:32
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma

sv: inga problem :)

vad gör du? :)

2010-04-09 @ 16:45:06
URL: http://fluummmig.blogg.se/
Postat av: vickie <3

tack tack :) <3 riktigt fin blogg du har :)

2010-04-09 @ 19:04:54
URL: http://viiickizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0