Varit hos mamma.

Snyggaste frillan ;-)

 

Nyss hemkomna från en alldeles jättetrevlig eftermiddag hemma hos mammsen. Vi bjöds på god middag och en smarrig efterrätt. Vi fick en varsin present. Barnen fick en varsin t-shirt och jag fick en tunika och sen fick barnen meeeegastora påskägg med lite godis, russin och ett par skor! Jag fick även ett litet påskägg också med lite pengar och godis i. TACK SÅ MYCKET KÄRA MAMMA OCH JENS! Sen fick barnen även ett varsit påskägg av Jossan, så nu har de godis för en månad framåt ungefär ;-) När det började närma sig kvällen så tog vi oss en promenad, alla utom Jossan som var supertrött. Skildes åt för en stund sen och ja.. nu är vi hemma igen och barnen ser på en film innan det är dags för de att sova. Jag själv kommer nog somna tidigt ikväll, är heelt slut och huvudvärken börjar komma krypandes..

 

Vad har ni gjort idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: lisa!

låter som att du har haft en supermysig dag! :)



jag har suttit ute i solen, på en filt och ätit glass - samt ridit och varit ute och gått! kompromissa upp glassen liksom, haha!

2010-04-03 @ 20:10:28
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: Hollie

Låter som en väldigt mysig eftermiddag/kväll :) Påskägg är alltid roligt att få =)

2010-04-03 @ 22:25:09
URL: http://hollies.blogg.se/
Postat av: ol3jonny

Så søt :)

2010-04-04 @ 14:00:16
URL: http://ol3jonny.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0