Veckans planer. (v.16)

Syskonen.

 

Veckans planer:


Måndag: Plugga, ringa sjukan om mer medicin.

Tisdag: Plugga, hälsa på mamma en snabbis och säga Grattis då hon fyller år.

Onsdag: Plugga, ev. baka lite

Torsdag: Plugga

Fredag: Jag fyller år, vi ska till IKEA, plugga

Lördag: Kalas för mig och mamma hemma hos henne.

Söndag: Tvätta och plugga


Vad har ni för planer i veckan?

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

Grattis i förskott säger jag nu, det ser ut att bli en del att göra, jag har också massor som ska fixas under veckans gång.



Testa med smör, för det hjälper iaf mot bläckpenna, lovar :-) Fick lära mig när jag var liten. :-)



SVAR: jag lägger nog upp videon efter lunch, hahha. då har jag kommit hem från träningen, lite pirrigt jööö

2010-04-19 @ 08:20:15
Postat av: Emma-Lou

Hmfh, det är jag bakom den anonyma kommentaren, glömde skriva i, men din blogg ska ju komma ihåg mig, för det gör den ju alltid annars. Urk.

2010-04-19 @ 08:21:16
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

det var en massa plugg! du är verkligen duktig som fixar det samtidigt som du pluggar tycker jag!

2010-04-19 @ 22:20:08
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0