A few pictures

En söt prinsessa ♥

Syster yster fixar frisyr på Izabella.

En trött prins, somnade i soffan efter dagens bravader ♥


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Naaw, vad sött och somnade sådär rakt av. Det har Z gjort många gånger här hemma i vår soffa :-)



Izabella var minst lika fin hon också, såg lite lätt trött ut på första bilden i det här inlägget, eller hon kanske bara kliade i ögat? :-)



Men vilken kula din syster har fått nu, hälsa henne det!



SVAR: Jepp, igår var uppdateringen seg, men helt klart värt det. Tog dock inte med mig systemkameran ut och mobilbilderna är inte ens värda att lägga upp på bloggen känner jag. Kvalitén suger verkligen. Måste vara perfekt ljus, då dagsljus. Blä.



Annars ikväll så har vi haft det bra. Hela lördagen regnade det ju här och jag var lite mör efter gårdagens partaj, men inte bakis så - utan mest trött. Man får ju inte sova så många timmar när man har barn, så det är ju helt klart självförvållat! ;-) Men annars så hade vi det trevligt ikväll och nu sitter jag och gubben och kollar på film, medan jag snabbt svarar på kommentarerna. Denna till dig är lätt den längsta av dem alla, hehe.

2010-08-07 @ 23:12:18
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Ha en finfin dag :D

2010-08-08 @ 08:50:39
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: josssan

hahahahaha vilken bild... ser ut som världens tjockis!

2010-08-08 @ 09:24:02
Postat av: Vardagsprincessan

åh vad fin alvar blev i sin nya pyjamas. Undrar om John Blund var tillverkaren av den måntro? ;)



Izabella var grymt söt i sin tröja hon hade på bilden.



Två små söta barn helt enkelt. Det måste du få höra ofta :O).



Jag ger gärna komplimanger men får sällan några själv,hehe,..men då har jag iaf gjort någon glad ju :). Menar inget illa om dig nu.



Vilken härlig gravidmage din syrra har. Man blir lätt lite avis! Hälsa henne att hon hade en fin gravidmage, inte alla som har det faktiskt , en del magar ser såååå skumma ut! =)



Märker att jag skriver i nattmössan,,haha....har precis gått upp.



Vi hade en trevlig dag igår. Vi städade och tvättade (inte såå kul), men sen gjorde älsklingen marängswish och det var såå gott!...Vid 6 tiden på kvällen cyklade vi iväg till Statoil och hyrde film. Barnen valde 101 dalmatinerna, och jag och mannen valde Beck- i stormens öga. Åt tacos och kollade på 101 dalmatinerna med barnen, sen skulle vi bara lägga barnen ,..MEN somnade själva , så det blev ingen film för våran del..haha!



Vad ska ni göra idag?? KRAM

2010-08-08 @ 09:45:47
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0