Ariel

 

Gu, vad dåliga ni är på att lämna kommentarer ;-) Det ekar nästan tomt här inne. Visst skriver jag för min egen skull, men det är alltid roligt när ni läsare lämnar ett spår efter er :-)

 

Barnen har varit väääldigt snälla och lugna hela dagen, tror ni det hjälpte att gnälla lite här på bloggen? Vi såg på lilla sjöjungfrun tillsammans och myste lite. Ni förstår Ariel är Izabellas nya grej. Först var det bara Pippi Långstrump som gällde, leksaker, kläder, filmer ja.. allt skulle vara med pippi. Efter pippi kom en period med Hello Kitty då allt skulle vara med Hello Kitty. Nu är det Ariel som gäller. Hennes Ariel docka (se bild) är den stora favoriten. Hon vill gärna se filmen om och om igen och hon sjunger låtarna ur filmen mest hela tiden hehe. Jag tycker det bara är roligt och det ska bli spännande att se vad nästa grej blir ;-)

 

Som ni vet, så håller vi på att få Alvar blöjfri. Det går väldans bra måste jag säga. Nu har han endast blöja om vi ska vara borta länge och under natten, men ingen blöja under middagsvilan och än så länge har det inte skett några olyckor :-) Vi har ingen brådska med det hela utan det får ta den tid det tar. Målet var dock att han skulle vara blöjfri innan sommaren var slut, men som väder och vind är nu så känns hösten väldigt nära. Hoppas dock det blir lite mer sommar innan hösten kommer.

 

Nä, nu ska jag se klart på Bones som jag höll på att se. Tänkte skriva ett snabbt inlägg i reklamen, men det blev visst lite längre än så ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Ariel var min favvo som liten hehe :-)



Jag lämnar allt kommentarer, men jag känner faktiskt likadant i min blogg tummen ned för detta



Tack så mycket, vi hade en kanondag ute. Synd bara att filmerna inte kunde komma med (batterifråga), för vi busade gäääääääääääärnet :-)



Men urk för allt regn som är på ingång...:/

2010-08-04 @ 01:13:38
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Vad ska ni göra idag då?

2010-08-04 @ 08:32:23
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Darksess@soclog

Ariel minns jag att man lekte mycket med som liten :) Sv: Tack! Det blev väldigt gott.

2010-08-04 @ 09:05:20
URL: http://Darksess.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0