Empty

Knäcke bröd med leverpastej (bredbar) och gurka, Bones på tv och kvällen är räddad ;-) Nja kanske inte riktigt så, men gott är det! Sitter just nu och skriver på karlns laptop så därför blir det inga bilder i det här inlägget. Tråkigt jag vet, men både jag och ni överlever nog hehe. Bjuder på så mycket bilder annars så ett och annat "tomt" inlägg är väl inte hela världen liksom.

När karln kom hem idag så hade han shoppat med sig ett par nya byxor hem. Till sig själv alltså. Damn så jäkla snygg han blev i dom ;-)

Hade skola idag mellan 13-16 men fick sluta tidigare, redan vid 15.15 närmare bestämt. Det var väl mest information om själva kursen och vad man ska göra för att uppnå de olika betygen. Vet ni, vi kommer inte ha några som helst prov överhuvudtaget, lyxit va? Däremot kommer vi ha inlämningsuppgifter och den första ska in redan den 9/9 men det kommer gå sååå bra så. Är helt säker på det :-)

Nu ska jag inte sitta här och skriva massa strunt. Ska se klart Bones och sen får vi se om det blir att spela lite eller se en film. Skola i morgon mellan 9-12. Sa ju att jag hade ett toppen schema ;-)

Hoppas ni alla får en bra kväll!

Lämna ett avtryck
Postat av: Madde

Hehe japps jag vet itne alls hur mycket de är sammanlagt för mig, men säkert lika mycke. Men sen har man ju många som är snarlika och då har jag valt bort några så har gått igenom allt. Men lika bra att börja framkalla någon gång annars blir det ju bara ännu mera. :P



Tack för rösten. Du får gärna rösta mera man får rösta hur många gånger som helst haha så röstar du typ 40gånger så kanske jag vinner hehe. :P



Kramar.

2010-08-24 @ 21:08:34
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Emma-Lou

9-12 är bra tider. Vad kul att byxorna satt snyggt:-) Ska själv ge mig iväg på en shoppingtur på fredag - barnfri!



Z poserade också förut, som han ville. Han ställde sig för det mesta rakryggad, hehe. Såg lite roligt ut. Men efter att jag började att arbeta i barnomsorgen och lärde mig om dokumentation, så upptäckte jag nya nivåer. Det är bättre att barnen har "fria händer" till skapande och man fotar dem i levande stund. Då är det inga ramar man fotar, utan barnen som de är exakt.



Det är nog inte så många som har tänkt på det när det gäller mina foton, men mestades av korten på barnen är i "levande stund", när de gör något. Deras fantasi, deras skapande. Inte en vuxen som säger åt dem vad de ska göra exakt. Vilken färg har himlen, frågar A. B svarar blå. Ett barn som får fria händer kanske målar himlen grön, blå, gul. Är det fel? Nej. Det är barnens tänk om himlen just då. Det är inte fel. :-) Intressant med pedagogik, lärde mig himla mycket under tiden jag arbetade i barnomsorgen, väldigt intressant.



Fast jag skulle vilja ha en dagens outfit också - med blicken i kameran. Det är liksom något helt annat. En ram förstås, men en kul sådan. Z har bara inte velat göra det på ett par år nu...

2010-08-24 @ 21:20:42
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

trodde du skulle skriva nåt om att kylskåpet är helt tomt, på annat än knäckebröd o leverpastej.. :P

2010-08-24 @ 21:23:33
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

skönt utan prov! vad är det du pluggar till? har verkligen glömt! min hjärna du vet..snackade du med madde, förresten?

2010-08-24 @ 22:36:48
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ja de va just för rubriken alltså. hehe :P

ja fyfasen så den dagen är efterlängtad denna månaden! semestermn har dratt slut kaputt på alla kontona vi har. fyfasen.

2010-08-24 @ 23:10:58
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ja DET har det verkligen. london o öland för min del, de var ju helt perfa. :)

så de har du helt rätt i. :)

2010-08-24 @ 23:18:19
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

SV: Visst är det kul med barncitat?! Har fixat med den kategorin nu, har tänkt på det ett tag, men inte ordnat - men så fixade du detta så jag har tänkt på det flera ggr dagligen nu, haha. Så nu har jag letat upp gamla citat jag postat på bloggen. Vissa citat är skrivna i ett långt inlägg, så då har jag kopierat foto och citat samt datum och sparat i ett nytt blogglägg som kommer inom kort. Har fått in en del under kategorin "citat av Z" under fliken "barnens" ovanför headerbilden. Vet att jag har skrivit flera på Metrobloggen också, men de kommer nog ta tid att leta upp. Orkar inte fixa mer ikväll i alla fall ;-)



Kul med shopping för er del också. Gubben min kommer att vara på jobbet, medan jag får barnvakt här hemma. Sedan drar jag iväg med kusinen, vi ska luncha och shoppa. Egentid :-)

2010-08-24 @ 23:32:20
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0