En riktigt bra helg!

En söt liten björn :-)

 

Den här helgen har varit full av roligheter och tröttheten tar nu ut sin rätt. Usch, så trött jag är, det var riktigt jobbigt att kliva upp ur sängen förut och ögonen vill inte riktigt hålla sig öppna ;-) Vi har haft otroligt roligt både i fredags och igår. I fredags blev det marknad, karuseller, ballonger, snacks, öl, cider, lotter m.m.. Igår blev det tropikariet, familjedag med fiskdam, fika, allsång för barnen, ansiktsmålning, olika uppträndande bla. dans och cirkus, hoppborg m.m

 

Än är inte helgen slut, men idag blir det lite lugnare. Karln och barnen går ut och leker under förmiddagen så jag får vila en stund. Sen på eftermiddagen tar jag med mig barnen och hälsar på pappa. Min farmor och farfar kommer dit också. Har inte sett dom sedan Alvar döptes så det ska bli roligt.

 

Återigen, vi har haft riktigt roligt de här dagarna! Hur har er helg varit?


Lämna ett avtryck
Postat av: Anne

Hej!

Oj, ja då har ni haft fullt upp! :) Skoj för barnen! Ja, och för er.

Läser att ni får en trevlig dah idag också, skoj att träffa farmor och farfar som ni inte träffat på länge.

Ha det gott!

//Anne

2010-08-22 @ 10:32:59
URL: http://ogonblick.skontihemmet.se
Postat av: DONKEN

hehehe! tack så mycket! :)

jorå, så att deee.. :P och jag som tyckt jag vart lite väl övertydlig ibland. haha! :P men de var många nu i efterhand, som säger att de hade reagerat på allt tjat om jultomten i februari. hehe! :P

och ja, får jag ingen tvillingvagn så vetefan vad jag gör. humpf!



härligt med fullspäckad helg! glöm inte bort o andas bara, lätt hänt annars. ;)

2010-08-22 @ 10:42:40
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad söt hon är!!



Jadu här har de inte hänt mycke i helgen, sjukstuga. :(



Kramar.

2010-08-22 @ 10:53:23
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: DONKEN

precis. skönt med omväxling. :)

visa dagar bara segar ju sig fram annars, o då är de bra o ha nåt o se fram emot som mna ska göra sen. ;)

2010-08-22 @ 11:21:14
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0