Ett onödigt stressat inlägg..

Ähum..Ja..

 

Nu har jag lite tid över att skriva några rader här. Ni har ju förmodligen saknat halvt ihjäl er vid det här laget...eller inte.. hur som haver så kommer här några rader.

 

Efter skolan idag så mötte jag upp karln som hade hämtat barnen på dagis och så mötte vi även min kära syster yster som fick för sig att komma på besök idag. Hon hade även köpt med sig fika, så det blev att knalla hem till oss och fika lite, snacka lite skit och ja.. det vanliga typ.

 

Syster.

 

När Jossan skulle åka hem så gjorde vi sällskap ner till stan, knallade in på Ica för att handla lite till dagens middag. Det var lite tidigt för Jossan att gå till bussen då, så vi knallade in till H&M där det blev lite shopping. Ett par byxor till Izabella, T-shirt och kalsonger till Alvar, får se om jag orkar ta bild på det och lägga in senare. Nu är jag hemma igen och skriver ihop detta osammanhängande och stressade inlägg. Vet dock inte varför jag stressar med att skriva då det är lugnt här hemma för tillfället. Hm..


Lämna ett avtryck
Postat av: Millah

Nemen? Ojoj, vad billigt! :)



Jo, men det låter bra!

Ha det fint!

/Millah

2010-08-19 @ 15:43:17
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej, inte stressa.. :) Men ibland är det svårt att undvika.

Lite samma här idag dock :)



Jag designar smycken, driver den lilla och nya e-butiken i uppstart. Målar & illustrerar tavlor och kort.

Bra att jobba flexibelt hemma/studio eftersom sonen är funktionshindrad och är för stor för fritids. Jag finns alltså på plats när han åker till skolan (f-tjänst) samt när han kommer hem för dagen.



Vad pysslar du med, jobbar/pluggar??



Fin dag till dig o familj!

2010-08-19 @ 16:49:55
URL: http://ogonblick.skontihemmet.se
Postat av: Vardagsprincessan

Hej..åh vilken trevlig dag ni måste haft. Alltid kul att få någon att fika med :). Så nu har skolan börjat även för dig då. Trivs du bra? Vad ska du läsa den här gången? Vad ska ni hitta på i helgen då? kram

2010-08-19 @ 17:52:01
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0