Medan han sover..

 

Medan vi andra städade så gick Alvar och la sig för att sova middag. Kanske är det så man ska göra för att slippa städa? Tror ni det blir städat om jag sover middag? Nja, tveksamt. Nu är det i alla fall så gott som färdigstädat. Ska dammsuga av hallen bara, sen är allt tip top!

 

I eftermiddag kommer min mamma på besök och så ska jag tvätta. Woohoo, vilken rolig torsdag! Ja, besöket är ju roligt såklart, men resten hade jag helst sluppit ;-) Nu ska jag svara på era fina kommentarer och sen ta tag i det sista. Yeah, vilken rolig update det blev...not.


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vad skönt med nystädat :-) Här är det halvdant. Inga dammtussar och inga stöka golv så. Men vår matta luddar som bara den? varför Det är liksom en av de dyrare varianterna från IKEA, så förstår verkligen inte...? Annars är det väl någon pryl som ligger här och var, men det är inte stökigt, så jag är nöjd. Har satt igång både disk- och tvättmaskin för att få undan lite. Det känns skönt. En omgång fruktpuré står på ångkokning just nu, eftersom jag inte hade några sådana kvar.



Det blir något senare lunch än vanligt, men det är för att jag väntar besök. Ska göra iordning köttfärssås till tjejerna som kommer, enkelt och lättlagat :-) Senare ikväll ska jag träffa en gammal skolkamrat som jag inte har sett på 3-4 år, så det ska bli riktigt kul. Vi ska träffas över en fika och snacka lite goja :-)

2010-08-12 @ 13:08:31
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: rock n roll mamma

klart han ska sova- hade jag med velat göra om vi skulle haft städdag här hemma:P



ang up and down i relationen! för att inse hur bra man har det måste nog de där downperioderna infinna sig lite då och då tror jag! klart ni ska klara dem! vi också!!

2010-08-12 @ 13:43:33
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Har ni också haft lika fint väder som oss idag? Så typiskt att det ska bli jättevarmt och fint ute, när jag får främmande hem... :-P



De åkte härifrån för en stund sedan och jag har gjort mig färdig för att åka in mot staden. Väntar bara på att gubben ska komma hem! :-D



Vad ska ni göra ikväll då?

2010-08-12 @ 17:55:22
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN

aaw, luris, smyga undan o sova sådär. haha :P

såäger som du: lustigt att ingen städar när jag sover. dumma gubbe. ;)

2010-08-12 @ 23:56:35
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

min dag har också bestått av att städa och tvätta :P



sv: haha ja fundera ut nån du :)



tack tack :)

2010-08-13 @ 01:15:31
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0