Träffat syster yster.

Världens bästa syster ♥

 

Jag och Izabella gick ner till stan och mötte upp Jossan. Vi åkte ut till Willys för att Jossan skulle handla lite och sen följde vi med henne ner till bussen. Yeah! Haha, roligare har man ju haft men kände att vi behövde göra något och inte bara sitta hemma och glo och dessutom är det ju alltid trevligt att träffa syster yster :-)

 

Grabbarna är fortfarande kvar hos Johan, de skulle ju meka bil men när de gick ut kom regnet, det spöregnade där tydligen. Vi har klarat oss ifrån regnet än så länge :-) Men i alla fall så blev allt försenat iom regnet. Pratade nyss med karln och de höll på med det sista nu så de åker hem när de är klara med det. Med andra ord dröjer det minst en timma till innan de är hemma. Tråkigt.

 

Nej, hörrni.. Har inte tid att sitta här nu, ska se Bones och sen ringa syster innan Livet på BB börjar ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: j

men herregud!!!! vilken bild...

2010-08-11 @ 20:31:33
Postat av: Anonym

de andra?

2010-08-11 @ 21:35:58
Postat av: rebecca

Hihi, är det inte norrköping resecentrum jag sitter i bakgrunden? ;)



Sv: jo, det var fler som påpekade det så jag ska nog sätta mig ner och kolla igenom det där..

2010-08-11 @ 22:05:00
URL: http://stylebyrebecca.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Vilka knepiga kommentarer du har fått här ovan?



Jag får se hur jag ska göra, om jag först ska göra fruktpuré och därefter göra en kokning med vatten och potatismjöl på det hela.. Hmm.. Jag är lite osäker faktiskt, men tack för de fina orden :-)

2010-08-11 @ 22:33:48
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

låter som en mysig dag :)



sv: ja visst var det :)

2010-08-12 @ 02:08:39
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0